if today was my last day.

Mulle trükiti täna msni need lyricsid. Ja tavaliselt mul ei tule üldse välja selliste asjade mõtlemine. Ma ei tea kunagi mida ma teeks, kui mul nüüd oleks viimane võimalus. Aga täna ma teadsin.

Ma küpsetaksin hommikul ühed muffinid ja kutsuksin neiud Kertu, Mary ja Mammu külla. Oleme me ju kõik sel suvel veendunud kui lõbus meil koos on. Siis me sööksime, lobiseksime, noriksime mind, kui mul sõnum tuleks ja oleksime muidu muhedad. Kui Risto kodus oleks, annaks talle ka muffineid ja teeks ühe Tuljaku. ^^
Siis me käiksime Erki ja Agega ujumas, et ma muffinikaloritest lahti saaksin. Ma istuksin Vento tagaistmel ja kihistaksin üksi naerda, kui teised ees vaataksid, et ma imelik olen ja laulaksin Audioslave'i kaasa.
Peale seda ma kohtuks preili Stimmeriga, kellega me kõik maailma asjad selgeks räägiksime. Meil on alati midagi selgeks rääkida, isegi kui me seda ei tunnista.
Ja enne kui õhtu täitsa käes on, helistaksin ma preiliproua Murakale, kutsuksin ta enda tagasihoidlikku tuppa, kus meil palju toredaid aegu on veedetud ja siinsamas jooksime me ennast koos täis. Võib tunduda väga labane lõpp minu elu viimasele päevale, aga see oleks ideaalne.
Terve see päev oleks ideaalne.

See oleks pöörfi!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji