Tühja sellest postkastist. Saatsin Kadrile sõnumi hoopis. Ametlikult pole küll veel öeldud, aga

ME SAIME TANTSUPEOLE !!! :')

Täna on õige päev ennast oma raha eest premeerida ja üksteisele üks suur pai teha! (: Tublid olete ^^ Kategooria saame veidi hiljem teada. Punkte alles loetakse. Let's hope for the best! :)

Saatsin Kadrile meie poolt "aitäh"-sõnumi ka. Ta vastas: "Aitäh teile et viitsisite lõpuni vastu panna. Raske nädal on veel ees, Kadri."
Nii et... tantsupeol saame kõvasti vatti. Aga ma tean küll, see on tegelikult äge. (: Ma usun, et kõik tüdrukud kellega me seal eelmine kord käisime, kinnitavad seda. Ja loomulikult suurte segarühm.
Kinni panime ju! ^^

Ma arvan, et kui ma veel veidike kauem mööda tube sõna otses mõttes ringi hüppan ja laulan ja tantsin, siis mu ema paneb mulle tou kirja. :D:D:D:D:D

Gosh, mul on vist maailma siiraim rõõm peole pääseda, sest kui ma lugesin, et me peole saime, hakkas mu süda taguma ja käed värisema. Mõelge kui tubli ma olin, et ma teile üldse sõnumeid suutsin trükkida. :D

Kommentaarid

  1. JEEEEEHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Me oleme ässad!! :DD

    VastaKustuta
  2. Kui me ühes ruumis ei maga, siis MINA tulen TEIE tupppa magama!

    VastaKustuta
  3. aga laulupidu.ee ikka ei funka veel:D popp koht, nah!

    VastaKustuta
  4. Sulle väga ei meeldi enda rühm või? :D
    Muidugi tule maga meie toas.^^
    ei funka jah, mind ajab ka närvi, sest meid ootab veel ju kategooria ka ees.

    VastaKustuta
  5. Mul on väga hea meel, et te tantsupeole saite (:

    VastaKustuta
  6. Oh, täiega hää. Tublidtublid.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji