broken expectations.

Hommik!
Ma olen täna varajane. Mäletate küll, mul oli kirikus see esinemine. Te ei tulnudki. Oleksite ju võinud. Ma olin ainuke II alt. Ma oleks teilt pärast küsinud, et kas te üldse kuulsite mingit II aldi olemasolu, aga no eks ma nüüd siis jätan küsimata.
Naljakas. Isegi kiriku jutluses hõõrutakse mulle mu viimase aja müsteeriumit nina alla. Viimasel ajal leian isegi igast laulust need kõike torkivamad kohad üles. Viimasel ajal on kõik laulud minu laulud.
Nüüd kui ma üritan kindlameelne olla, tuleb igast nurgast asju, mis meeleheitlikult üritavad panna mind lubadust murdma. Ka kõige väiksemad sõnad tunduvad eriti oluliste märkidena. Ükskõik kelle suust need tulevad. Mis tähendab seda, Mürka, et Sa pead mulle pidevat peapesu tegema, et ma eesmärgi saavutaksin ;). Jään ootama.

Keegi minuga täna Orgu tuleb? (ootan jaatavat vastust, täh.)

tsau.

Kommentaarid

  1. Sorri ju:( ma nii tahtsin tulla tegelt, eriti Orgu.

    VastaKustuta
  2. haha, ei ole hullu ju. (:
    Kõik laabus suurepäraselt. ^^

    VastaKustuta
  3. ma ei saa kirikus käia ... teadagi miks ... sa oled ju mu blogi lugenud :P

    VastaKustuta
  4. jah, olen küll. :D
    Annan andeks Sulle. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji