in the end, it doesn't even matter

Esimene nädala pool on möödunud märkamatult. Põikasin keemiaülesannete kõrvalt korraks bloggerisse. Esmaspäev oli üsnagi kasuaalne koolipäev ilma eriliste saavutusteta. Teisipäeval oli inglise keele suuline eksam, kus ma tegin enda omaks 19-20 punkti ja hinde 5. Tunne oli hea ja tuju veel parem. Hiljem tulime Katiga minu koju pirukaid jõhverdama, et siis varsti jälle kooli poole minna. Ma pidin võtma osa spordipäeva lisaaladest. Kui ketas, oda ja kõrgus selja taga, läksin koju ja jäin Katit ootama. Ise tuupisin samal ajal keemiat ja kui Kati tuli jätkasin tuupimisega.
Täna on kolmapäev ning ma olen käinud spordipäeval, mõelnud umbes 235907 harjumatut mõtet, olnud hajameelne, seltskonda isegi üllataval kombel nautinud ja olnud. Autasustamisel olen ka käinud (H) Eilse spordipäeva osa eest sain kettas I koha (16.65m), kõrguses I koha (1.14m) kuigi ma olin ainuke, kes kõrgust hüppas, aga.. :D Ja siis sain odaviskes III koha (11.79m).
Muidu on mu tänase päeva sisu minu 3 mõtet, millest kahele omistaksin inimeste nimed ja kolmandale nime "unenägu". Üks ebameeldivamaid unenägusid mida ma üle vääääga pika aja näinud olen. Sellest ei iitsata ma kellelegi sõnagi. Piinlen ise vaid uudishimu käes, et kas ma käituksin päriselt ka niimoodi. Ja keegi ei teagi.
Tänane öö oli üldse lausa vastikult unenäorikas. Keegi mu unenägudes ei suutnud mind täna naeratama panna. Ainult endas ja teistes kahtlema. Väkk.

Ülejäänud osa päevast olen ma luku taga istunud, keemiat õppinud ja vaadanud Katit joonistamas. Põhiliselt siiski keemiakeemiakeemia. Homme saab suurem osa õudusest läbi. Visake mu kotti võimalikult mitu kivi, aidääh.

Ja muide, mu tänase päeva saavutus: ma õppisin ära reaktsiooni tasakaalu ja kiiruse. (: Ei Mari ega Inge ei suutnud seda mulle selgeks teha. Pidin ise ennast hoopis käsile võtma. I am teh geenius. Homme tuleb 100p ära ;)
Ja muidugi suurimad tänud Maile, kes mu kivikõvasse peasse paar kasulikku fakti sai süstida. (:

tsauu. ma pean minema valmistuma enda tarkuseuneks mingi varsti. Kuskil 2h pärast. :D

Kommentaarid

  1. ja täna õhtul premeerid end =) mõtetes. xd mul juba üleminekueksam ammu tehtud, aga ei julge sellest kilgata nii palju, ei tea veel hinnet, peaks varsti teada saama xd

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji