vaikusse, valgusse, puhtusse minna suudan.

Siit tulevad 2009. aasta 10. mai viimased bloginad.
Tervitage veel enda emasid minu poolt. (: Minu emme sai 2 uue küünla ja kõrrekimbu omanikuks täna. Ja venna kinkis Jamie Oliveri kokaraamatu ka.
Muidu käisin täna Mariga Orus seal kontserdil ka. Sai taas mõned pisarad poetatud ja suurepärast koorimuusikat nauditud. Koorid on ikka üle prahi asjad. Ma polegi eriti meeskooridega kokku puutunud. Täna harisin ennast selle koha pealt lähemalt.

Peale Orus käimist tulin koju tagasi ja sõin empsi valmistatud loomaliha. Ilma pingutamata võin öelda, et ma pole aastaid midagi nii maitsvat söönud. See oli mu tänase päeva tipphetk vist, sest peale einestamist tulin oma tuppa ilma ühegi tera motivatsioonita.
Olen teinud endale plaani, et homne koolipäev jääb minul vahele. Ma tahan kodus olla. Täna olen ainult turtsunud ja jonninud või siis väga veider-imelik olnud. Isegi mu ema küsis enne, et mis mul viga on. Tegin maailma kõige feigimat naeru ja laususin midagi taolist: "Ahh? Misasja? Minul vääää?" Ja kui aus olla, siis ma ei tea isegi, mis mul viga on. Võib-olla aiman, aga kindel ma küll pole.
Täna on hirmsasti selline tunne, et tahaks pugeda vati sisse kookonisse ja sinna mõneks ajaks jääda. Ma paneks oma kookonile kõrvaklapid ümber ja siis istuks selles valges unelmas koos toredate viisidega. Mulle millegi pärast tundub, et see ei ole vist väga korraldatav. Kahju.

Aga ma nüüd vist lähen ja teen endale tekist nii hea kookoni kui võimalik ja ei pista oma nina sealt alt enne välja, kui mõtted mu peas pikkuse järjekorras valvel seisavad.
"Jersey Girl" hakkas. Pean minema. Kolmandat korda vaja ka see film ära näha, sest muud ju telekast ei tule.

tsau. (:
Sa meeldid mulle. ^^

Kommentaarid

  1. ...kui mõtted mu peas pikkuse järjekorras valvel seisavad. >nuuks< mul pole sõnu

    VastaKustuta
  2. oii, ma tänan. (:
    Sul on täna mingi komplimentide tegemise päev? ^^

    VastaKustuta
  3. On või? Ma ei ütleks :P tavakas päev.

    VastaKustuta
  4. eino, 2 postitust järjest taolised helged sõnad. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji