indeed, i am.

Teate mis mul just meenus?
Mulle tuli meelde üks kord, kui ma Kose vahel jalutasin ja Jannot kohtasin. Me ei öelnud üksteisele ei tsau ega midagi, kuid Janno ütles mulle nii muuseas ja silma sisse vaadates, et "Sa oled nii salapärane." ning ruttas oma rada pidi edasi. Ei ühtegi kommentaari ega vihjet. Ta ju ometi ei tea seda siili nalja.
Siiani murran ma pead selle üle, et miks ta seda ütles.

Issand, mulle meeldib kui inimesed selliseid asju ütlevad või teevad. Mul oli täna üks sarnane kogemus, mille peale tahaksin vastata: "indeed, i am." Mõnikord ma isegi oskan ennast hinnata vist.

Ja muide, mu kallid lennukaaslased. Ma tänan teid toreda peo eest seal Oxforellis. Teate ju küll. Te isegi nägite mind isegi tantsimas, nii et..
rumm + Kati + coke + miljonid jutud + mõned diskomuuuuvid + Erki + kontsad + piip + meeleolumuutused + Kertu + sädelev diskokapott + Mürka + tähed taevas ja alateadlikud unistused = üks oivaline õhtu. (:

kade, väsinud, mitte-nädalavahetusele-avatud ning ikka veel väsinud Sus läheb lõunauinakule.

Kommentaarid

  1. +Kertu teeb lollusi+ Kertul on mark + Kertu rotitud kampsun :)
    Vahva pidu oli tegelt!! :D

    VastaKustuta
  2. keegi ei ole pakkuma tulnud kampsikut?

    oli vahva küll. (:

    VastaKustuta
  3. ei ole küll, pole jõudnud küsida ka. No suht feil oli ka minu jaoks, aga unustame selle :D:D. MEie tõmbasime peo käima, hahahaaa:D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji