summary

Meeldiv õhtu, mil cosmo osutus sekundaarseks ning lobiseti pisut akadeemilistemal teemadel. Olulisel kohal oli keel ning kõne oma sisulises ja vormilises olemuses. Veider-imelikud sõnad ja kihistused koos suuremate ja väiksemate lonksudega täitsid vabamaid minuteid. Mulle meeldivad sellised asjad. aitääääääh Age. ^^

Homme ma tantsin ja tantsin ja laulan ja tantsin ja meisterdan vahvleid ja olen ilus.

Muide, keegi huviline, millal me The Golden Girls'i maratoni teeme? Täiega tahaks. =^.^=


Te veel kuulete minust.
Sus.

Kommentaarid

  1. Esimene lõik oli kõige ilusamalt sõnastatud üldse :)

    VastaKustuta
  2. Täna on järjekordne laupäeva hommik. Tsaumisteeedsööksvõikusid! A sa vist magad:(

    Esimeses lõigus saab mulle selgeks, et te tegite koos su struktuuri tunni ülesandeid :O

    Oh, tõmbasid endale?:)

    VastaKustuta
  3. Age.
    Ma tänan. (: ma andsin endast parima. :D

    mmmmary.
    Kuule magasin jah, aga üks telefonikõne oleks võinud mind äratada.
    Absoluutselt mitte. Struktuuriõpetusele oli asi lähedal, kuid siiski mitte. :D
    Kuule ei. Aga mul on internet. *kergitab kavalalt kulme*

    Ade.
    On eks. (:
    thank you for being a friend (8) ma arvan, et te peaksite Krissuga selle loo enda repertuaari võtma. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji