Üks entusiast korraga.

Kärsitus piinab mõnda teist, mu truud lugejad. Siin ma olen - parem kui eales varem. (:
Nii, mis ma siis kõik ära olen teinud. Olen vahepeal käinud korduvalt Jotis hängimas ja Jott on käinud minu juures hängimas. Olen käinud oma elu peol Anti juures ja naernud end oimetuks. Uskuge mind, keegi pole mind kunagi niimoodi näinud tantsimas ja karglemas nagu nägid mind Mai, Ergo ja Kertu Anti juures. Oli tore? Jah. Autosõit oli ka lõbus. See on see kui Sa topid kuus hullu enda autosse. Ja mul polnud isegi Erkist kahju mitte. ^^ Niitoreniitore oli.
On möödunud kodusveedetud päevi, on möödunud Murakaga veedetud päevi ja on möödunud Katiga-küünalde-meisterdamis-päevi. Vahepeal digimuutusin vahetusse läinud värvidega tiigrikutsuks, kes on nüüdseks enda digimuutumisega vägagi rahul. Vahepeal jõudsin isegi tantsu- ja lauluülevaatustel ära käia. Mõlemad olid tore-naljakad ja me saime suurepäraselt hakkama. Eriti meie tantsurühm. Respekt teile päntajalgadele. Te tegite imelist tööd seal platsi peal! (:
Vahepeal olen isegi õppinud ja jooksmas käinud ja mõelnud miljardeid mõtteid. Olen kogenud lugematul hulgal erinevaid emotsioone ja nautinud päris mitu korda suurepärast seltskonda ja kevadet. See siis tähendab ju, et kõik laabub. Nagu ma just Meriline rääkisin, siis ma ei viitsi mitte millegi nimel praegu pingutada. Mitte millegi. Ma lihtsalt hõljun vooluga kaasa ja vaatan, mis edasi saab.
Täna on tohutult katstroofiline laadailm ning see muudab mind veidike melanhoolseks. Aknast välja vaadates on kõik värvid vihma taustal nii ilusad ja sügavad. Nad on sellist igatsevat ja armastavat tooni. Nihea.
Laat oli mõttetum ja poe järjekord pikem kui kunagi varem.
Nüüd olen kodus, räägin Muriliniga tõsist juttu ja mõtlen, et peaks oma muusat Liisit edasi joonistama või siis oma sõbra Dorianiga aega veetma. Millalgi tuleb Mai ja siis me hakkame tuubikuteks või keemiaprofessoriks.

Farewell, mu kallid sõbrad.
Wish me luck.

„Puhh,“ sosistas Notsu.
„Mis on?“ küsis Puhh.
„Ei midagi,“ vastas Notsu ja võttis Puhhil käpast kinni, „lihtsalt kontrollisin, et oled olemas.“

Kommentaarid

  1. Mul on hea meel Su pärast, Ade! (:



    Olgu, ma ei luba midagi, aga ma püüan mitte kuhjata neid päevi ja tegemisi kuhugi kaugusesse, et neist siis mitte kirjutada. Üritan neid lühemaid kokkuvõtteid tihedamini teha. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?