power to see, ye ye

Siin ma nüüd istun oma vabal päeval. Vägagi mõnus pehme tekk ning telekas koos Greyga.

Jeii, mu päeva happy thought on see, et ma saan kohe varsti "27 Dresses" vaadata. (: Issand, mulle meeldib Kathrine Heigl. ^^

Kommentaarid

  1. ohh, ma olen seda näinud :) see on hea film ;)

    VastaKustuta
  2. mhh, ma ei saanudki seda lõpuks vaadata. :(
    See laadis ennast netis nii aeglaselt, aga damn, ma pean selle kunagi ära nägema! Ma olen seda liiga kaua oodanud :D

    VastaKustuta
  3. ma tahaks ka seda näha, ammu juba üritan aga ei leia netist ühtegi kõlbulikku!

    VastaKustuta
  4. ma räägin noh! -.-

    Ehk Sa tõmbad selle endale ja siis me saame seda koos vaadata?! (A) (:

    VastaKustuta
  5. ma ei saa kahjuks filme tõmmata kuidagi! Sry :D aga ´äkki leiab netist kunagi mõne normaalse versiooni ka! Vaheajal kindlasti jõuab seda vaadata. eksju! :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji