park that car, drop that phone, sleep on the floor, dream about me

Lühikokkuvõte enne "Liblikaefekti".
Reedesel õhtupoolikul nautisin "New moon'i" ning MuriMari meeldivat kodu. Meenutasin vanu aegu, armastasin pisikesi asju ja kuulasin kuidas Mari mind rõõmupalliks pidas. Seejärel lobisesin mõne inimesega tema msnis ja lippasin koju pessu. Kell 20:45 kohtusin Agega meie majade vahel ja läksime poodi ära. Sealt kogusime päris mitu pudelit veini, ananasimahla, notsukommid ja 2 delighti. Varsti joinisid meiega Kerli ja Mari ning siis me sõitsime Erki koju peole. Mul oli mu uus must kleittopp seljas. ^^ Gosh, see oli nii mugav, ilus ja lihtne. Seltskond oli hea, vein veel parem ja Scary Movie oli täitsa naljakas. Minul oli leinapäev, Mürkal oli minu toetamise päev ja Kertul oli pöörtstei.
Kui me Mariga kumbki pudeli veini ära olime joonud ja enamik pidulisi koju läinud, hiilisime me Ivari tuppa koos notsukommide, promillide ja kentsakate teemadega.
Koju jõudes panime me Maruga paksemad riided selga ning lasime enda promillid Kose õhu sisse valla. See oli üks pentsik õueskäik.
Järgmine päev lugesin "New moon'i" ja tundsin head njuumuunitunnet ning kella viieks loivasin ´kooli ette, kus meie rahvatantsu filmivõtetetiim kogunema pidi. Jagasime osad ära ning alustasime filmimist. Ma jälle mõne kogemuse võrra rikkam. Ma polnudki kunagi enne suletud pagasiruumis koos kaamera, taskulambi ja Elmari raadioga konutanud. :D
Kui võtted läbi, käisin korra Mehise juures laadija järel ja jalutasin läbikülmununa koju, kus minuga peagi ühines Erki.
Sõime vahvleid ja Erki rääkis minu msnis lolli juttu nagu see juba tavaks hakkab muutuma ja vaatasime Eesti laulu ja multasid. Mingi kell hiljem tulid Erki vanemad talle järgi ja mina läksin magama ära.
Tänasel hommikul magasin enda kohta üsnagi kaua ning kella ühest üheksani lugesin vahelduva eduga "New moon'i" ning jõudsin sellega ka võiduka lõpuni. Nii ilus. :') Peale lugemist läksin kööki, kuulasin eelmise aasta plaate, jõin kakod ja nautisin oma pehme fliisi sooja embust. Hilisõhtune idüll. ^.^
Homme alustan "Eclipse'ga". Jeiiii. ^^ Seda toredust jätkub minule veel päris mitmeteks tundideks. (:

Homme on fotoshuudi päev ja kind of mõttetu koolipäev.
Ootan vaheaega ja olen niisama jälle happy person. ^__^

Äsja pesust tulnud sassis soenguga Sus.

Kommentaarid

  1. heh, ma vaatan ka praegu "Liblikaefekti", aga praegu tuli korraks reklaam.. seega.. esiteks, väga äge, et Sa lõpuks kirjutasid, ma juba muutusin kärsituks. Salaja pahurdasin juba :P ups.

    ja teiseks.. mis see "New moon" on?

    VastaKustuta
  2. heh, ma ise ka mõtlesin, et pikk paus on jälle olnud.
    Sa tüüta mind mõnikord jälle sellega, et ma kirjutanud pole. Mulle peaks see mõjuma. ;)

    "New moon" on "Twilighti" järg. Selle sama "Twilighti", millest see pop film ka on. :D

    VastaKustuta
  3. Ma tõmbasin selle twilighti, aga ma vaatasin mingeid üksikuid kohti ja sellel hetkel ei olnud see selline film, mida ma oleksin vaadata tahtnud ja nii ta läkski kustutamisele. Aga jaa, ma tüütan kindlasti (:

    VastaKustuta
  4. kas ma võin juba alustada? :)

    VastaKustuta
  5. Nüüd ma siis tean, miks ma südames ikka seda käiku blokkisin. Olgugi, et Erki juba säras, et miks ma nii äkki nõus olin :D juba see pudel veini kõlab koledasti preagu:( Hea kodus haige olla jälle. Wipiiii!

    VastaKustuta
  6. Ade, tead ma vaatasin ka filmist mõnda kohta ja see ei jätnud mulle mingit muljet. Palju muljetavaldavam on lugeda seda raamatut ja enda kujutluses need isikud luua ja situatsioonid korraldada.
    Muidugi võid. ^^

    Mary, see oli hea mõte küll. Tegelikult oli ju tore?! (:
    Aga ära haige küll ole. Saa terveks. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji