On lumine ja mõtlik teisipäev.
Hommikut alustasin kiirustades ja paanitsedes. Mitte üldse hea algus päevale.

Koolis olin juba omaette tore ja juba esimese tunni jooksul otsustasin ära, et tänane päev on ainult minule. Ma ei viitsinud täna suhtlemisele aega kulutada, sest uni jälitas mind igal sammul.

Olin heas mõtlikus tujus. Ja keegi ei teagi, mida kõike ma ära mõtlesin.
Võrkpall oli mõnus ja vene keel ning kirjandus olid liigagi lebod.
Matemaatika ja keemia, minu õhtusemad teemad, tüütud ja masendavad. Sus can't do.

Ja mu kulla Murakas, see, et ma igale teemale kaasa ei räägi ja tihti ühte punkti põrnitsema jään, ei tähenda, et ma olen imelikus või halvas tujus. Mul oli Kati juurde tulles vägagi hea tuju. ^^ Ära muretse. (:

Rääkides sellest heast tujust. Helistasin täna esimest korda elus Katrin Helenale. Nii tore oli. Ta vadistas nii palju ja oli nii Katrin Helena kui vähegi sai. Nii hea oli ta positiivset sädistamist kuulata. (: Ma tahaks teda igal hommikul tervitada Kose söökla juustusaia ja tassi millegi maitsvaga.

Kodus sattusin superrõõmsasse tujusse, sest otsustasin endale homme feikhaigusepäeva teha. Ärge pahandage minuga sellepärast. Olge parem õnnelikud, et ma rõõmus olen =^.^=
Ma juba nii kujutan ette, kuidas ma ärkan suht varakult, naudin eeeriti mõnusat dušši, kreemitan ennast pool tundi ja siis loen "Eclipse'i", joon kakaod, istun maailma pehmeima teki
sees, kui teised mata tunnikat kirjutavad ja ehk saan ka mõnimiljon ilusat mõtet mõeldud.
Katrin Helena küsis minult täna kuidas mul läheb ja kui ma vastasin, et hästi, siis ta uuris miks. Ja ma ei osanudki talle midagi vastata. Lihtsalt kõik on nii hästi ja ma ei taha ega oska millegi üle nuriseda. Okei, oskaks küll, aga ma ei taha. Pole mõtet.

Laupäeva hommikul on mul deit Agega
ning õhtul lähen Zertu sünnale diskotama ja seltskonnast mõnu tundma.
Pühapäeval on tantsimine koos võtetega.
Ja esmaspäeval ma viibin hoopis teises kohas.
Teisipäeval olen jälle teie käsutuses.
ja mingil päeval on Erki juures pidu.

Make my dreams come true!

Sus õpib ja siis tudib.
<3
How lovely!

Kommentaarid

  1. minule oli see lumi natuke pettumus. See on küll ilus, aga talv on minu jaoks ennast juba ammendanud. Ma juba olen kevades, seega ma tahaks juba esimesi kevadlilli näha :)

    VastaKustuta
  2. Minu arust ka.
    Ma olen küll vägagi talveinimene, aga esiteks ei ole see lumi enam üldse ilus ja teiseks kevad juba korra salamisi käis eputamas, nii et ta võiks nüüd veidikeseks korralikult külla tulla. ^^

    VastaKustuta
  3. Aga mina tulen homme Kosele. Mis sa feikhaigusepäeva õhtul teed?(=

    VastaKustuta
  4. oot, Sa tuled 11ndal või 12ndal Kosele?
    Ma ei tea veel. Ilmselt mitte midagi mainimisväärset, aga kui see küsimus viitab millelegi, mida me koos võiks teha, siis ma kardan, et ma pean selleks korraks need ära ütlema. Minu haigusepäev tähendas seda, et mu ema arvab ka, et ma olin haige ja seega ei liigu ma õhtul kodust kuhugi. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji