how I wonder what you are

Siin ma nüüd olen. Jälle.
Arvate, et ma õppisin? Mitte eriti. Jälle.
Arvete, et ma teen asjad ära? Kunagi ikka. Kunagi.
Laisk-Sus.

Ma arvan hoopiski, et ma nüüd jätan oma õpikud-vihikud lauale laokile ja poen oma vägagi pehme teki alla värvilistele unenägudele.

Me enne saime Gerliga nii toreda uudise teada. Homme polegi kokandust :') Ma arvan, et ma korraldan selle tähistamiseks peo. xd Ise ma vähemalt küll tantsin ja keksin siin rõõmust.
See nädal on üldse tore. Kõik on nii keskmine ja mitte väga keeruline. Kind of lõbus on ka, kui tänaseid pildiminuteid silmas pidada.

Lisan ehk oma esseele nüüd veel ühe lõigu, siis klõpsan teleka välja, klopin padjad kohevaks ja lasen oma raskel peal pehmetesse patjadesse potsatada. Kõlab nii kuramuse hästi.

"Pearu ja Andres kui tüüpilised eestlased"
no offence, aga kas te tõesti arvate, et mind huvitab see esmaspäeva õhtul kell pool üksteist? või mõnel muul ajal kui ma leian, et mul on toredamaidki tegevusi?


Good night suckers.
Mõistlik ülelaskja Sus.


P.S Ade, kas ma olen juba tublim? (:

Kommentaarid

  1. Kõige tublim! :)

    Miks Sulle kokandus ei meeldi?

    Ja muide.. avaldan väikese saladuse.. kui Sa lõpuks selle viimase lehekülje selles raamatus sulged, siis see on paganama hea tunne :) Nii et.. tasub lugeda!

    VastaKustuta
  2. Jeii. ^^
    See kokandus ei olnud päris see mis ma ootasin. Seal on minu jaoks võõrad inimesed ja söögid pole ka kõige lahedamad. :D

    See on iga raamatuga nii, minu meelest. (: Aga.. jah, ma tahan selle kunagi läbi lugeda, missest, et mulle väga eesti kirjandus ei meeldi. Aga jah, praegu tahaksin hirmsasti "Eclipse'i" lugeda. (:

    VastaKustuta
  3. olgu. Meil oli kokanduse ring ja me saime ise valida retsepte. Mulle väga meeldis ja tegime ülimaitsvaid asju. :)

    VastaKustuta
  4. No jah, ma usun, et teil toimisid asjad pisut teisiti. ;) (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji