don't worry 'bout a thing

Issand, kuidas mind mõnikord häirib, et öö nõndaviisi liialdab. Alati mõtlen ma hilistel õhtutundidel kõige hullemat, muutun kohutavalt paranoiliseks ja leian igast asjast üles halvima. Täna tuli minu juurde sellisel hetkel Bob, kes on mind alati hädast välja aidanud. Ma ei oleks osanud arvatagi, et ta isegi öö vastu saab, aga ta ei vandunud alla ja siin ma olen vägagi hea tujuga.

Kui tuju on halb, siis mina tean, et minule mõjub absoluutselt iga kord Bob. Ükskõik kui hullud asjad on, onu Bob oskab alati olukorra halvad emotsioonid kaotada.

every little thing gonna be alright

. sus .

Kommentaarid

  1. Ilus, et sa oled leidnud tujuparandaja.

    VastaKustuta
  2. JAA, selle ööga kipuvad jah alati asjad nii olema. Kõigil on nii! Nii imelik, eks.

    VastaKustuta
  3. Mary, ma leidsin Bobi, kui tujuparandaja, enda jaoks juba 2 aastat tagasi. Seekord tuli ta lihtsalt öösel mu juurde. (:

    Ja Ade, ongi nii. Aga see on mõnikord nii häiriv. Ma olen liiga vastikuid asju nende hiliste kellaaegadega kokku mõelnud. :D

    VastaKustuta
  4. On küll häiriv. Ma olen kaa. Aga samas, mõnikord tulevad mul sellel ajal just kõige äärmuslikumad emotsioonid, mis tekitavad head ja tulemuslikku inspiratsiooni.

    VastaKustuta
  5. Jah, ma sain ka kunagi selle jaoks miljon emotsiooni kirjutamiseks. Nüüd ma pole ammu enam niisama kirjutamisega tegelenud. Natuke sellepärast ka, et ma ei taha ainult negatiivse alatooniga asju kirjutada. :D

    VastaKustuta
  6. ____...----====sssssjjjjjääääuhhhhhtiiiii====----...____

    VastaKustuta
  7. Käi persse. xd ära nori. xd

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji