G.

Inimesed on ühed veidrad loomad.
Nad istuvad suurepärases seltskonnas, kuid ometi igatsevad seda ühte inimest, keda parasjagu pole. Nad soovivad just sellist šokolaadi, mis parasjagu laual ei vedele. Tahavad minna just sinna kuhu parasjagu võimalust põgeneda poole. Soovivad just neid vastuseid, mida keegi neile hetkel anda ei saa.
Ahned ja kärsitud on need inimloomad. Mina nende hulgas. kuripaha. Aga õnneks olen ma nii osav, et naudin neid asju ka, mida ma ei taha. (: See ongi minu arust heatujuvalem. ^^

Muidu olen laisk ja käin vahelduva eduga koolis ja oman oma salarõõme, mida mitte keegi ei teagi. Nii naljakas kui see ka tundub.


Homme on KatiGerliSus'l vaba päev. mau. =^.^=
Murakas potsatab ka ehk paremal juhul homme minu tagasihoidlikkusse koju. Jei. ^_^

Head ööd, veidrad loomad.

Ja blogi pealkiri on G nagu Gerli, sest ta on lihtsalt nii lahe. Ta on üks hea südamega inimene, kes teeb nii naljakaid nalju ja mõistab kõige paremaid asju. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji