Täna oli Playbox. Me olime täiega vinged kuigi me auhinda ei saanud ^^ See oli vist minu esimene ja viimane kord Kuningas olla. :D
Jah, vahepeal sain niisama savikilluga silma ja siis tegin oma teadustaja debüüti. xD
Aga üldiselt on mul jah paha tuju ja sellepärast ma kirjutangi minimaalse sõnavaraga praegu . xD
Peale esinemist ja ka praegu veel on mul mu koormusastma tõttu tõsised hingamisraskused. ^__^ Aga selle ma ehk elan üle.
Jumal tänatud, et mu emme kodus oli, sest kui ma oleksin üksi pidanud olema, siis ma oleksin ära surnud siia. Empsiga oli hea lobiseda : )
Mürka, ole nüüd meelitatud ^^ Sinule kirjutan praegu, sest ma ju kirjutangi oma päevast (:
Ma üldiselt ei vingu, et mul paha tuju on ja mõne teise asja pärast ka, mida ma üldse mainima ei hakka. : )
Ja praegu ma lähen eemale oma smailide rohkest postitusest ja süvenen "Vähktõvekorpusesse" ja täidan oma mõttepäevikut ja olen niisama diip xD
Ja uskuge mind, mu tuju pole üldse nii hull, kui siit postitusest irooniaga kajastub. ^^

Head und ja palun laske mul homme võimalikult kaua magada, sest mul pole peale Ungarit veel ühtegi sellist päeva olnud, kus ma oleksin saanud magada nii kaua, kui ma tahan. ^^
Ette tänades, S-uzie. ^_^

Kommentaarid

  1. Kõigepealt ma kohe mainiksingi, et ma olen totally meelitatud ja sa said väga hästi hakkama kaa kirjutamisega. nii, teiseks ma tahtsin küsida, et kuidas sa selle pildi sinna vasakule serva said ? xDD ma ei oska :D

    kolmandaks, ma olen solvunud, et me midagi ei saanud, siis kui viimane auhinna saaja välja kuulutati, siis ma hakkasin nutma :D:D ma olengi EMOtional :)
    igatahes, headööd siis :)

    VastaKustuta
  2. sealt Customize alt sain selle pildi.

    Ja, aitäh. ^^

    Ja ma natuke olin ka, aga ma ei tea. Mul suht suva, sest me tegelikult omasime küll ^^

    Head ööd. :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji