Täna oli lebo päev. Mu eilne masendavalt kohutav silmavalu oli üle läinud. ^^ Hingamisraskused on mul siiani, kuid nendega ma olen aastate jooksul ära harjunud. ;)
Täna pühendasin aega endale ja puhkasin. Vahepeal mõtlesin asjade üle järgi ja oleksin peaaegu hulluks läinud, kuid siis tuli mu päästja Mmary, kellega me korra väljas käisime ja siis minu juurde tulime. :) Imekombel jõudsin ka natuke lugeda, kuid mitte midagi märkimisväärset. Tahaksin oma HP juurde juba jõuda^^, kuid kogu aeg on nii kiire. Praegu on aeg, mil ma tahaksin tsiteerida Jokit ja öelda, et homset päeva ei ole, sest mul on nii palju õppida, et ma ei taha homme selleks ärgata vaid ma tahaksin natuke veel puhata ^^
Ma ootan, et mu silmaarsti aeg juba kätte jõuaks. Ilma prillideta, mis mul Ungarisse jäid, on natuke palju keeruline lugeda.

Aga praegu ma lähen magama, lootes, et homme on laupäev. ^^ Head ööd (:

Kommentaarid

  1. Ai kurja, prillid jäid Ungarisse? :O

    VastaKustuta
  2. Jäid küll jah.
    See tähendab Poolat tegelikult vist. :D
    Ma pole päris kindel, aga ma vist Poolas lugesin hotellis.

    Mu kaelakett, koos kõige lahedama ripatsiga olid ka mu kõige ägedamas Versace prillitoosis xD Nii et jah, jama lugu.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji