Ma alustan laupäevast.
Üks kõige vingemaid päevi üle pika aja. Kõigepealt pidime me Meriliniga linna minema, kuid natuke enne bussi väljumist teatas ta, et ta ei saa tulla. Ma mõistsin teda. Otsustasin siis üksi pealinna kolama minna. Linna jõudes helistasin Ringole, keda ma polnud juba 100 aastat näinud. Umbes tunni aja pärast oli ta kesklinnas. Mul oli nii hea meel teda näha, sest no ma tõesti polnud teda väääga ammu näinud. Siis me läksime kinno. Sellel kellaajal oli ainult üks film "Alvin ja koopaoravad" xDDD Ma ei ole kunagi midagi nii haiget näinud. Siiamaani ajab naerma, kui jabur see oli.
Kinost lahkudes ei suutnud me otsustada kuhu minna. Me kõndisime siis niisama linnas ringi. Käisime Rinxile linnahalli kõrval olevast Statoilist süüa ostmas ja siis jalutasime vanalinna, millele me suhteliselt suure ringi peale tegime ja siis me käisime kaks korda Vabaduse platsil ja siis kaks korda vanalinnas ja kaks korda sadama juures ja siis Balti Jaamas ja igal pool käisime. :P Jumalast vinge oli. Ja Rinx on pealegi veel nii äge, et .. ^^ Lõpuks oli Rinxzol kõndimisest kopp ees ja siis me istusime niisama kuhugi pingile ja külmetasime seal. Kui ma talle vahepeal enda kindaid laenasin, siis ta rääkis, milline müstika on tema jaoks kinnaste kudumine. xD Ta lihtsalt ei saanud aru, mis mõttes... :D
Siis varsti helistas paps ja me pidime minema kontserdile. Väga vinge.. Saime mu papsiga kaubamaja juures kokku. Ütlesin Rinxile head aega ja lubasin, et tulen varsti jälle linna teda kummitama. Käisime papsiga veel Kristiines ja siis suundusime Saku Suurhalli poole, kus Lapko pidi peagi esinema hakkama ning seejärel Ameerika skandaalseim šokirokkar Marilyn Manson. Me mõtlesime, et soojendus võiks vahele jääda, sest üldjuhul on soojendused suhteliselt jamad. Kuid kui Lapko lavale astus, olime me sunnitud oma sõnad tagasi võtma. See oli lausa hämmastav kui palju nad mu ootusi ületasid. Siis oli aeg Mansonil enda showd näidata. See oli veel hämmastavam. Ma võin igasuguseid ägedaid sõnu siin ritta laduda, aga te ikka ei saaks aru, mida ma mõtlen, kui teid ennast seal polnud.
Igatahes ESTONIANS ARE A WILD BUNCH OF MOTHERFUCKERS nagu Manson ütleks. ^^
Nii et kokkuvõttes oli mu päev 10+ ^^

Pühapäeval oli aeg vanaema juurde sõita. Valmistun vaimselt kogu sõidu. xD Esimesed sõnad, mis mind uksel tervitasid olid, et ma näen välja nagu peletis ja show võis alata. ^^
No ja niimoodi möödusid ka ülejäänud 2,5 päeva.
Jõuludeks sain 2 salli, 2 peeglit, 2 rätikut, 2 mängu, 2 raamatut, 2 karpi värvilisi pliiatseid, kalendermärkmiku, öösärgi, voodipesu, kalendri, näohooldusvahendeid ja midagi jäi kindlasti nimetamata. Ahjaa.. kõrvaklapid ka.

Nüüd ma olen kodus ja oodan Merilini endale külla. ^^ Me peame jõule. :) Ma loodan, et talle mu kingitus ka meeldib. :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji