Mul oli kaks vaba päeva ^^ See tähendab, ma tegin endale kaks vaba päeva (A) Ma natukene olin haige ja ega ma natukene ei viitsinud ennast kodust välja vedada ka, kuigiii.. ma käisin eile raamatukogus. Ohjah, see on ikka nii vinge koht. Ma võiks raamatukogu naaber olla :)
Eile ma enda jaoks millegi kasulikuga hakkama ei saanud. Enamus aja ma tegin õele reisiprogrammi lummavasse keskaegsesse Pariisi ja aitasin tal vene keele sõnu õppida. Ma ei oleks uskunudki, et üks reisiprogrammi koostamine võib nii huvitav olla. Valida need kohad kuhu reisijad viia, otsida hotell ja toitlustus jms. Nii tore oli. (: Vene keele sõnadega ma käisin talle lihtsalt pinda, sest ta ei suuda eristada susisevaid häälikuid ja mina suudan. Ja siis ma kiusasingi teda natuke.
Aga tegelikult ma sain õega eile vägagi hästi läbi. Me pidime õhtul ära surema naeru kätte. Täitsa lõpp, mis kildu Stella siin rebis xDDD Praegugi ajab naerma.
Homme ma lähen kooli, kui eeskujulik õpilane. Peaksingi ajalugu õppima. Ma enne tegin algust, aga siis poole pealt tüütas ära. Leidsin parema tegevuse ja hakkasin jõulukaarte tegema^^ See oli omamoodi lõõgastav tegevus. Kuulasin Regina Spektorit ja kirjutasin ja uurisin aadresse ja liimisin ja joonistasin ja naeratasin. Jälle üks töö Jõulu-Susanna poolt tehtud.
Tegelikult ma tahaksin neid raamatuid lugeda, mis ma eile tõin. Ma laenutasin "Jutustage sellest oma lastele...", mis räägib holokaustist. Ma tahtsin selle juba ammu Mare Kivistiku käest laenata, aga ma unustasin ilmselt. Eile laenutasin ma veel 11.septembri kohta mingi raamatu, tundub huvitav ja saangi ennast ka asjaga kurssi viia ja kolmanda raamatu laenutasin ka, see oli "Saatanlik piibel". Selle ma laenutasin vanaema juures lugemiseks, if you know what I mean. Kes teab see teab. xD
Raamatukogus oli eile see ka tore, et pidi täitma mingi küsimustikku, et kuidas muuta raamatukogu lugejasõbralikumaks. Kui ma enda omaga ühele poole sain, siis ma aitasin pärast ühel vanatädil ka seda täita ja lahkudes oli hea tunne. See oli minu eilse päeva heategu. Ma olen tõsine heategude fänn btw. Aga selliste heategude, mida inimesed tegelikult ka vajavad, mitte sellised asjad, et aitan sõbrannal matemaatikat õppida. See on kuidagi teistsugune, aga see tädi seal raamatukogus ei näinud hästi ja mina olin ta silmadeks ja see tundus kuidagi palju olulisem.
Ma vaatasin ükspäev Võsareporterit, kus näitas kodutut, kes on hästi eeskujulik ja täidab igal võimalikul moel seadusi. Tal polnud muud kui oma riided, mis tal seljas olid ja koer. Te ei kujuta ette kui kahju mul temast oli. Ma oleksin tahtnud minna sinna ja anda talle süüa ja raha, et ta saaks endale dokumendid teha ja siis taotleda kohta kuskil hooldekodus. Terve päeva ja järgmise ka mõtlesin ma selle peale, aga mida ma teha saan. Mul ei ole nii palju raha, et ta endale dokumendid saaks ju. Kõik on ju nii jube kallid asjad. =(
Ohjah, igatahes ma üritan selle eest teisi aidata. ^^
Ma praegu nüüd lähen, õde tuli koju. Hakkan nüüd eilseid asju edasi naerma xDD
Peatse kirjutamiseni . :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji