Praegu on mõnus ja hubane olla. Küünlad põlevad ja tuju on suhteliselt hea. Olen umbes 2 tundi Mürka jõulukingi kallal pusinud. Nüüd pean päeva või paar ootama ja saan edasi tegutseda. ^^
Eelmise postituse kohta nii palju, et kui mu õde mu blogi luges, siis ta arvas, et ma peaksin meie endise vene keele õpetaja Silvi Rootsu juurde kolima. Siis ma saaksin raamatukogu naaber olla ^.^ Aga mul on oma praeguseski kodus hea. Eks ma võin jalga raamatute nimel kulutada küll. :)
Täna ei ole eriti tegus päev olnud. Peale eelmist postitust ma natuke aitasin veel õel õppida, siis tuli Ergo mulle külla ja peale seda hakkasin ma õega telekat vaatama. Siis pidi õde kokandusringi minema ja nii ma siia üksi jäingi. Ootan huviga teiste blogide täiendusi. Ma hakkan vist vaikselt nende lugemisest sõltuvusse sattuma. ^^ Nii huvitav on lugeda, kuidas keegi teine ennast väljendab või midagi kirjeldab.
Peale õe lahkumist ma igatahes tulin siia tuppa Mürka kingiga jamama. Alguses olin jumalast hasardis, aga ega seda kaua teha ei saa, sest siis natuke tüütab ära. Aga lõpptulemuse nimel ma olen selleks valmis ^__^
Ma siiamaani peaksin ajalugu hakkama õppima. Kohe varsti tulevad Stella ja emps kokandusringist igasuguste maitsvate roogadega kohale ja siis saan mina ka endal punni täis süüa. ^^

Olge siis mõnusad ja kirjutage oma blogisid ja hoidke mulle ajaloo jaoks pöialt . ^§^

Kommentaarid

  1. küll sa saad ^.^

    Siis kui on meie extraspecial xmas night, koos piparkookide ja jõululauludega : )

    VastaKustuta
  2. Mul sama teema nende blogide lugemisega. :D

    VastaKustuta
  3. ahahahaha xD
    Ei imesta üldse, mul ka xD

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji