Oma-mulli-päev. ^^

Täna hommikul ärgates tundsin, et täna on see õige päev, kus oleks kõige meeldivam olla omas mullis. Lihtsalt selline mõnus. Sina ja sinu mõtted. Olin veendunud, et mul läheb see ka korda, kuid ei. Kooli puhvetist mahla ostes, helises mu telefon ja vastu võttes avastasin ma ennast lobisemast Sirliga, kes palus mul kokku ajada jõulutoitudekonkursi žürii. Eks ma siis pidin hakkama seda organiseerima. Ja siis järjest tuli selliseid nõmedaid asju ja minu isiklikud naljakad mõtted jäid tahaplaanile. Ma tegelikult nii väga tahtsin seda üksinda muhelemise päeva. ^^
Eks ma elan üle, kuigi seda ei ela ma eal üle, et meie jõulukuusk ei saanud mingit kohta. Kas kellelgi on üldse õrna aimu kui palju vaeva me nende tiibadega nägime?! Me kõrvetasime ennast liimipüstoliga nii, et villid olid järel. Kipsvormid lagunesid üksteise järel, sest need lihtsalt ei tahtnud kokku jääda. Pidime laduma sulghaaval tiivavormid täis, et need ikka ühte pidi jääksid. Seejärel pidime need kokku õmblema ja kõik üle kontrollima. Ehk teile ei tundu see nii jube, kuid me tegime neid Kati juures pääääris hea mitu tundi. Umbes pool kaksteist olin kodus ja ma imestan, et mul siis veel üldse mingi tuju naeratada oli, sest jah.. see ei olnud mingi lust ja lillepidu.
Ma vabandan 12b ees, kuid sorri, teie kuuse idee oli telekast ja teie nö "moto" oli Birger Aaviku oma ja seda teavad paljud. Minu arust mitte midagi originaalset, sest kaunistused ei olnud ka midagi erilist. 12a kuusk oli juba parem, sest töö oli korralik ja tulemus juba parem. Oli näha, et nad on ka vaeva näinud. Väikeste omadesse eriti ei süvenenud. Vabandust.
Nüüd ma üritan selle selja taha jätta ja meil Kati ja Kertuga on üldiselt kopp ees kõike meie klassi eest tegemisest. 1. Kas ainult meie kolmekesi moodustame 10a? ja 2. Kui 12-s klass nii supervinge igal alal on, siis mis mõttega me üldse jamame.
Ma ei ütleks, et ma olen halb kaotaja, kuid lõpuks ikka viskab kopa ette, kui kogu aeg lihtsama vastupanu teed minnakse ja siis ka võidetakse. Ma ei ütle, et 12-ndate kõik ideed on kohutavad või midagi. Vastupidi, teil on häid ideid ka, kuid te ei ole alati tipus. Meie ka ei ole, kuid mõnikord siiski.
Ma olen nende asjade pärast närvis küll, kuid tegelikult üldiselt on mul hea tuju. ^^ Kõik on kuidagi nii rahulik ja mõnus. Minu jaoks on kool juba praegu selleks korraks läbi, aga see selleks. xD Ma tahaksin rääkida tarkade inimestega ja lugeda raamatuid ja lebotada enda kott-toolis ja Merilin-Ingridile tema kingitust anda jnejne. ^^ Ja mul on mingi selline naljakas tunne. Nagu igatseks midagi. Ma ei oska seletada. Ma nagu igatseksin midagi, mis oleks loogiliselt nagu võimalik, aga minu puhul võimatu. Midagi sellist. Ma tean, et segane, aga see on natuke selline vastik ja näriv tunne. xD

Siinkohal ma lõpetan ja saadan tervitusi Ave Ojale, kes meid aeg-ajalt külastab xD

Kommentaarid

  1. 12A eksinud esindaja avaldab 10A esindajale kaastunnet.
    (Ma ei tea miks, ausalt, aga lihtsalt tekkis kohutav kiusatus midagi öelda.)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.