Tervist!
Ma tahaksin siia praegu midagi hästi mõtekat kirjutada, aga ma vist ei oska. Ma ei oska üldse paljusid asju, aga ma siiski näppasin oma vabast ajast ühe hetke siia kirjutamiseks.
Ehk te ütleksite mulle, miks mina ei kirjuta blogisse seda mida ma täna tegin või midagi. Ma kirjutan alati mingit mööda teemat ja mulle üldse ei meeldi kuidas ma kirjutan.
Ma nüüd siis proovin selle enda puhul magedusega hakkama saada.
Täna ma ärkasin kella üheksa paiku, kui kuulsin, et äratus kuskil toa teises nurgas oma tüütut viisikest hakkas laulma. Jah, laulmine, sellepärast ma ju tegelikult ärkasingi, sest meil oli advendi puhul esinemine. Kodus ma veel sättisin natuke tugitooli korda, viskasin pesu masinasse, pesin pead, kirjutasin 2 lauset oma suurepärasest kirjanduse konspektist ja siis suundusin otsejoones puruvanasse, et küünal osta ja siis kirikusse. See oli ka omamoodi huvitav esinemine, sest ma sain ühe noodi alles seal kätte ja ma polnud seda enne näinudki. Selline väike üllatus, aga no elasin üle ju. ^^
Siis ma käisin korra kodus ja sulasin üles ning seejärel suundusin kooli poole, et meie ultramegaplayboxi jaoks natuke trenni teha. Me oleme päris vinged, ma avastasin ^^ .
Ja siis me Katiga (jah, selle toreda olevusega) viisime õpetaja Riinale võtmed, käisime mmary kodus, haaraśime sealt kunstiajaloovihikud ja tulime minu juurde õppima.
Jep, nii oligi ja ma ei valeta. Nüüd Kati lahkus ja mina üritan siin kohe varsti õppima minna ja siis tantsima ja siis koju õppima ja siis magama jnejnejne. huh, ma ei tunne ennast millegi pärast ikka paremini. Miks mina nii kirjutada ei oska nagu Kati ? =(
ahh, mida iganes xD Ma ei peagi oskama, ma võin oma möla ju ka ajada ^^ Nagunii kirjutan ju enda jaoks. ;)
Olge mõnusad (damn, ma peakski Celeriga ühendust võtma*-))
Tsauuuuuu. ^__^

Ma tulen varsti jälle, ega ma tulemata ei jää. ;P

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji