today is a good day to have a good day.

Hei! Minu esimene postitus siit uuest rüperaalist. Nädalavahetus Kose-kodus oli tore. Ma pikalt ei viitsi kirjutada, aga neljapäeva õhtul jõudsin koju. Reedel käisin tolknesin papsiga pealinnas kaasas, et jätta endale mulje nagu ma oleksin asjalikum kui lihtsalt kodus passides. :D Õhtul saime Kertu ja Mer'ga kokku ning ajasime Pärna tänaval lobajuttu. Kell mingi hiljem helistas Ergo ja me läksime õutsi tiksuma.
Laupäeva hommikul nautisin enda Kose kodu ja kuskil nelja paiku läksime dream-team'ga Selisse Ristole külla. Tomtomi suure abiga suutsime veidi sinnateel ekselda ja metsateid mööda sõita ja pärmitehast vaadata. Kohapeal oli tore. Polnudki ammu Ristot näinud, ta lubas sel nädalal meile Tartusse külla ka tulla. ^^
Kella kaheksa paiku hakkasime ära minema. Mõtlesime, et sõidame kiirelt koju, et pole ju pikk maa, aga ometi tahtis tomtom meile veel luisata. Seega sõitsime me poole tunni asemel koju poolteist tundi ja nautisime inimesete aedu ja metsateid ja Kohilat ja neid kõiki teisi kohti kuhu tomtom meid juhatas. :D Ühel hetkel lülitasime selle tobeduse välja, võtsime kõne mu papsile ja hakkasime õige tee suunas tagasi liikuma. Lõpuks leidsin ma ennast tuttavalt teelt ja kinnitasin kõigile, et seda teed mööda saab maanteele küll, aga ma ei öelnud neile kunagi, millisele maantee osale. :D Igatahes, lõpuks jõudsime õnnelikult koju ja läksime veel õhtul Erki residentsi ka, kus me scrabble't mängisime ja juttu puhusime ja snäkke õgisime.
Kodus üritasin ma enda uute läparisse netti häkkida, aga no mõistus ei hakanud kuidagi peale. Ma olin juba täiesti lootust kaotamas ja mõtlesin, et ehk hommik on õhtust targem.
Hommikut alustasingi enda arvuti häksimisega once again. Lõpuks taipasin, et mu mõistus oli küll täiesti otsa saanud ning konsulteerisin Madisega, tänu kellele ma in no time endale neti sain. Ma isegi ei hakka ütlema, miks mul endal hammas sellele kõigele peale ei hakanud. :D igatahes sain ma siis terve hommikupooliku veeta endale programme ja filme tõmmates ning sain Madiselt ühe laulu ka enda muusikakollektsiooni seemneks. :D
Seejärel tegelesin pakkimisega ning kella nelja ajal hakkasin Kodu tänava ja Kose-Risti poole suunduma. Kodu tänaval andsin Maryle puntra raamatuid, riideid ja hoidiseid, mis ta homme Tartusse tulles ilusti kaasa võtab, et ma ei peaks nagu veoloom neid bussiga vedama. Seejärel seadsin sammud Risti poole, kuid poole tee peal märkasin, et üks auto peatus ja tagurdas minu juurde. Andres ja Sofi kutsusid mind autole ja viskasid mind Ristile ära. What a luck, mul oligi täna liiiiiga palju asju.
Ristil ostsin endale ühe Nestea ja tiksusin veidi niisama kuni buss tuli. Bussis sättisin ennast mugavalt sisse, vaatasin filmi ja sõin viinamarju. Nii lebo oli olla. :p Film iseenesest oli küllaltki sick. Mind ajas tihtilugu see naerma, kui ma mõtlesin sellele, kuidas teised inimesed võivad mu näoilmeid kõrvalt jälgida. Nad oleks ainuüksi minu miimikast vist filmielamuse saanud. :D:D Ja siis ma naersin ka kui Gabriel ütles "You're fucked!" Mulle lihtsalt meenus miski ja keski ja siis ma tekitasin endale järjekordselt piinlikust üle bussi lagistades. Aga õnneks see oli hetkeline. Kuigi... arvestades, et mul olid klapid peas, võis see neile üsna valjult kosta. :D Aga no shit happens. :D
Nüüd istun oma Tartu kodus, laen enda õppematerjale alla, kirjutan blogi ja tõmban muusikat arvutisse. Varsti peaks veel veidi sõnu õppima ja kui ma väga tubli olen, siis mõned konspektid tegema, aga seda ma üldse ei luba. Varsti lähen pessu, siis teen endale mõned võikud ja sean ennast siia arvuti ette mugavalt sisse. (:
kõik on nii mõnus ja lebo täna. :)

Ma nüüd lähen naudin oma esimest Tartu home-alone'i. tsiu. =^.^=

Kommentaarid

  1. nägin sind täna koos kodinatega kaugelt... ja su kompsude suurus pani mind mõtlema, et sa nüüd ja kohe istud AUTOSSE, mitte jala ristile ja siis tagatipuks veel bussi! :D
    järeldus: igati tubli kaugeltkandi tudeng!

    VastaKustuta
  2. Haha, ma nägin Sind ka. :D

    aga jah, bussiga ikka. kuigi kohver jäi Mary juurde peatuma. :D
    Ja poole tee pealt sain juba autoga ka, nii et polnud hullu. Tartus oli väike matk, aga jäin ellu. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?