space bound.

hei. kiire ülevaade minu pikast nädalavahetusest.
neljapäeva õhtul tulin koju ja hetkeks pidasin Erkiga plaani, aga siis me mõtlesime, et ikka ei viitsi ja mul oli cozy kodune õhtu instead. reedest ma juba rääkisin, aga ainult õhtust. reede hommikul istusin ma marsa peale ja sõitsin pealinna, kus mind ootas ees Kertu Something-Something, kellega me Solarise kinno läksime. Ometigi oli Step Up 3 3Ds ju kinodes!!!11 Me jõudsime järeldusele, et üldine kinopublik on jube rafineeritud ja vaoshoitud. Meie ikka plaksutasime ja naersime ja elasime kaasa, aga ülejäänud publik naeris ainult ühe nalja peale.. wierdos *-) Peale ühte meeldivat kinoelamust sõitsingi juba koju tagasi eeldusel, et me lähme Erki külla, aga no.. nii palju siis sellest.
Laupäeva päeval ma harisin ennast salajastel viisidel, millest ainult Kertu ja Age teavad.. Teadsin, et õhtul on Andrese juures pool party. Pidime Erkiga Karlasse minema, aga kui me siis neljakesi seal Ventos istudes värava juurde sõitsime, avastasime, et kell on ilmselgelt liiga varajane ja sinna me veel pidama ei jää. Läksime hoopis Tadele ja Jotti ja igale poole. Tegime aega parajaks, et siis pool üksteist (vist) jälle Karlasse jõuda. Peale ligikaudu tunnist (eeldatavasti vähemat) istumist oli meile Kertuga sellest mitte-nii-põnevast üritusest küll ning Ergo viskas meid Kuivajõele, kust me Koseni jalutasime. Minu meelest aeg lendas. Vahepeal saime Antsult kurjustava kõne ka, et mida kaks noort neidu sellisel hilisel kellaajal maantee ääres jalutavad. :D Siis tiksusime veel veidi minu juures, et mitte liialt vara päeva õhtusse saata. Kui ma ükskell Kertu koju saatsin, jäin ise veel veidikeseks MSNi maale, kus harrastasin oma tavapärast MSNi-vaidlust, mis kunagi kuhugi ei vii. :D Kella kolme paiku toetasin enda, selleks ajaks juba väga raskegi, pea padjale ja jäin vägaväga magusasse unenäguderikkasse unne, millest ma järgmisel hommikul Age kõne peale ärkasin.
Ilmselgelt olin ma sissemaganud. BIG TIME. 14minutiga suutsin end riidesse panna, viisakaks teha, õuna süüa ja ujulasse jõuda. Trennis tantsisin Robiga, kes on sama naljakas kui alati. Kuid poole trenni pealt hakkas mul pilt jubedalt virvendama silme ees ja ma loovutasin Robi Kertule, et ise veidi pingi peal stabiliseeruda. Teinekord ei soovita teil söömata trenni minna...
Peale trenni, tulin koju, et avastada võtmepuudumist. Seejärel tegin kiirkõnni suurde poodi, võtsin võtme ja kiirkõndisin koju tagasi. Kodus käisin kiirelt pesus, tegin ennast ilusaks ning seejärel suundusime Seli poole. Autosõit oli küllaltki, kuidas nüüd öelda... kitsas. Peebu auto tagumine iste ei ole just väga avar.. Aga pole hullu, sai hakkama.. Selis oli tore, missest, et me oleme küllaltki õelad sõbrad.
Kuskil kuue paiku jõudsime koju ning ma otsustasin bjuutisliipi teha, aga Une-Mati arvas, et tema arust ma võin täna kole ka olla ja ei lasknud mul üldse sõba silmale. Vahepeal tegime hoopis otsuse, et kuna ma nkn alles esmaspäeva hommikul Tartusse lähen, siis me lähme Madisega ja vaatame, kuidas "Resident Evil'i" kolmas osa kah on. No ütleme, et ega ei olnud eriti... :D Olenemata sellest, et film just esmaklassiline polnud, oli mul ikkagi jubelõbus.
Aga nüüd jõudsin koju ja kerin tuttu ära, sest homme tuleb seitsme ajal jalad alla saada, asjad kokku pakkida ja Ristile jalutada..


tsiutsäukurnäu, paksud.
Tartus kohtume.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji