kodu

Igakord koju tulles on mingi selline ootusärevus, et miski on jälle võõras ja teistmoodi. Või siis ma avastan, et mu lapsepõlvepood on maatasa tehtud või kui ma pean lintide alt läbi pugema, et koju jõuda.
Aga siis ikka ja alati on kuskil näiteks Erki, kes helistab ja minuga koos plaane peab ning jätab tunde nagu ma poleks vahepeal kodust kaugel olnudki. (:
Missest, et tänased plaanid luhta läksid, aga vähemalt mõte oli hea.

Nüüd geekisin A Walk To Rememberit juba ma-ei-kujuta-ette-ka-mitmendat-korda ja nüüd veidi korrastan oma filmimaterjali ja siis vist lähen tuttu ära. Ma tean küll, et on reede õhtu, aga.. mis seal's ikla. Naudin siis oma tuba ja oma luba hoopis. (:
Kose kodus on hea olla, sest siin on see tunne, et midagi ei pea tegema ja saab puhata ja üksi olla. See on selline tunne nagu suvi kestaks ikka veel, missest, et õues on kottpime. See on hea vaheldus mu Tartu kodule, kus ma peaaegu, et seltskondlik olen ja 24/7 naeru kihistan (jah, ma arvan, et ma naeran unes ka. unenäod vähemalt on küll jubenaljakad.:D) ja tegus olen.
Nüüd joon sooja ja ülimagusat kakaod (Erki retsept minu jaoks: 5 lusikatäit kakaopulbrit ja tassitäis sooja piima) ja hakkan filmutama. Tunne on selline, et : good old times. (:

Homme lähen ju ilmselt peole, nii et.. no harm done, kui ma täna kodus kükitan ja loner olen. :)

Kommentaarid

  1. nunnujumbu ja Erki ka sul:)
    kuhu sa homme peole lähed?

    VastaKustuta
  2. ja! (:

    mm.. Karlasse on plaan minna ehk.

    VastaKustuta
  3. erki retsept? :D
    erki retsept on (susanna kogus)/2 :D

    VastaKustuta
  4. Võinojah.. :D Ma mõtlesingi, et Sinu retsept minu jaoks. :D Vabandan ebatäpsuste pärast. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji