Ma olen kodus! Nii hea on jälle siin oma voodis kõhutada ja tumblrit geekida jajaja.. Ja ma muretsesin endale täna jälle ülemäära palju uusi riideid.
Ainult et ma jõudsin järeldusele, et mulle kohe üldse ei meeldi kahes kohas elada. Ühes pole vajalikke inimesi, teises pole harjumuspäraseid asju ja the other way around. Kogu aeg on midagi puudu. Ainult Kosel elades oli kõik kuidagi mugavam ja lihtsam. Aga see ei ole nurin. Just mentioning, sest koolis mulle tegelikult meeldib ja kuigi see kõlab suht nerdilikult ja ma tegelikult kunagi ei viitsi, aga siiski meeldib mulle õppida ka ning enamik aineid, mis praegu lugemisel on, on jube huvitavad ning ühel heal päeval olen ma mitu korda  targem kui antud hetkel siin istudes. See on tore ja mulle meeldib. (:

Kodus oleku aega üritan võimalikult ära kasutada ja praegu tiksun nzmo for old times sake. Homme hakkan natuke asjalikumaks.

Takk for i dag.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?