Nii imelik, et ma olen väliselt suhteliselt shiny-happy person, aga tegelikult olen ma mingi jube muretseja. Kõige(i) pärast muretsen. Kogu aeg. Hästi salaja. Hoian vaikimisi pöidlaid kõigile ja sisendan telepaatiliselt positiivset suhtumist. Ei tea kas sellest kunagi kasu on olnud, aga.. see on minu moodus toime tulla.
Muretsemine tavaliselt tekitab minus alati küllaltki häirivad igatsuspuhanguid ja nostalgitsemishetki.


Back to track: homme on 10tunnine koolipäev ja ma saan hakkama ilma ülelaskmata. Ja, ja, ja! (:

Kommentaarid

  1. saad aru vä
    on küll kasu! :)a lot kusjuures, hea kui keegi usub sinusse
    mina usun kaa sinusse ja muretsen kaa su pärast from time to time
    musi

    VastaKustuta
  2. Esiteks, miks Sa midagi sellist anonüümselt kirjutad?
    Teiseks, aitäh. It means the world to me. Ja mõnikord on minusse vaja uskuda küll, kui ma mingi feigi ebakindluse kätte ära eksin.
    Aitäh.
    *süda*

    VastaKustuta
  3. ei lase üle, sest erki ütles nii? :D

    VastaKustuta
  4. Selle päeva kohta ei tohtinud üle lasta because I said so. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji