youth of the nation

Eilne päev oli, võib taaskord öelda, lebo. Hommikul pikk-pikk uni, siis hiljem väike Pauna suplus pliksidega, siis üks Robin Hood Madisega ja kesköine suplus Erki, Kertu, Madise ja Maryga. See viimane suplus oli niiiiiiii ilus. Suplesime kottpimedas pauntsis ja taevas sähvis pilvede vahel kirgas välk. Ohgod, see oli ilus. (':
Eilne öö seevastu oli jubeimelik. Kuskil kolme paiku sättisin ennast magama ja kella viie ajal tegin taas silmad lahti. Mõtlesin, et jälle üks nendest kordadest, kus ma korra ärkan ja kohe jälle magama jään. Mulle ju meeldib niimoodi. (: Aga tutkit. Lebosin siis seal oma voodis suures palavuses ja järsku mul meenus, et ma panin ükspäev ühe suure pudeli vett külma. Tuli siis selle järgi minna, veidi jahedat võluvett kulistada ja siis arvasin, et on küll aeg magama jääda. Aga ei. Kus Sa sellega. Kella seitsmeni vahtisin lage ja mõtlesin elu üle järgi olles nii ärkvel, kui üldse võimalik on. Väga mitte minulik asi, niiviisi üleval passida. Aga natuke oli naljakas ka. Daydreamisin veidi ja mõtlesin elu üle järele. :D
See-eest lubasin endale hommikul pikemat und. Siis kulutasin aega süües ja telekat vaadates ning siis viskasin riided pessu ja olin endale veidi kasulik. :D
Õhtul kogume osa Maarjamaa toredamatest tüdrukutest kokku ja lähme preili Marleeni juurde chick-chati ajama.

kõik on tore.  (:

Kommentaarid

  1. see chick-chat oli nii vajalik!!!! aitäh!

    VastaKustuta
  2. oli küll.
    mina leidsin ka sellest kõigest lohutust. (:

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji