dream-team.

Otsime igal õhtul dream-teamiga (no, kes muu sinna ikka kuuluks kui Kertu, Mary ja mina. meie ühendusel on veel teine nimi ka, aga las see olla xd) tegevust, aga no miskit põnevat ei tule pähe. Ja nii me siis crashime ühest kodust teise ja räägime oma üksluisest elust. :D Ja otseloomulikult sööme-joome.
Et noh, sellepärast ma olengi siin blogis üsna vaikne. Pakkuge meile/mulle plaane ja mul on millest rääkida. :D
aga nüüd hakkab DT ahjuvõikusid tegema.
tsau.

Kommentaarid

  1. kas see pole siis worth telling, et üks õhtu tähistasime miskit half champagne half raspberries klaasidega? see pole igapäevane, c'mon:)
    DT? jälle:D
    jau

    VastaKustuta
  2. ma ei tea, kes või mis on DT, aga võikusid tegime ennegi:)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji