i'm gonna get medieval on your ass.

Everlast üritab meeltlahutada, kitarrikeeled veel kumisevad viimastest tõmmetest ning tuju on nagu eile. Ehk milligrammi võrra lohutatum, aga ei tea midagi... Naljakas on ikka ja jälle mõelda, et üks halb mõte toob kõik teised ka kohale. God, kui õige see on. Sellepärast ma siin üritangi kõigest positiivset leida. Küll mul lõpuks välja ka tuleb, alati tuleb. (: Ja sain eile öösel sõnumi ka, et "Sina oled ainuke mõistlik, sind oleks vaja." Olin meelitatud ja õnnelik, et sõprade jaoks olemas olen. :)
Muidu pole ma miskit väga mainimisväärset teinud. Kaks õhtut olen Mammu juures seltskonda nautinud, Kertu ja Gerdi hillarious nalju kuulanud ning ühel ööl käisin ümbruskonna torne ja järve kaemas. Sõpradel pole mul sittagi häda, kui nüüd klassikuid tsiteerida. :'D

Olen nagu uppuv kala.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji