filmography.

Ma olen siin viimase nädala jooksul mõned filmid ära vaadanud. Guy Ritchie ja Tim Burton ja muud sellised tegijad onud. (:
Batman Beginsi vaatasin. Üldiselt oli täitsa okei film (teisest osast ootan veidi rohkemat), aga veidi pikale venis. Aga olgem ausad, Cillian Murphy teeb kõik nurisemist väärt kohad tasa. :D
Rock'n'rollat vaatasin. Jään huviga teist osa ootama. :P Guy Ritchiel on lihtsalt nii viimistletud ja läbimõeldud stiil, et kadedaks teeb kohe. Lausa lust on tema filmilahendusi vaadata. I likey. (:
Shutter Islandit vaatasin. Mul on ainult üks sõna: *süda*. Kui ma tavaliselt räägin, et mõni film on kinematograafiliselt lihtsalt niiiiiiiii ilus, siis ma olen sunnitud möönma, et sisu pole suurem asi. Aga sellel filmil oli kõik olemas! <3
A Guide To Recognizing Your Saints vaatasin. Robert Downey Jr on nii üks mu lemmik näitleja. Kahju ainult, et teda seal filmis nii vähe oli. Film iseenesest oli normaalne, aga lõppkokkuvõttes jäi veidi üksluiseks.
I Love You, Mani vaatasin. Tavakas Ameerika film. Väga keskpärane, labane ajaviide. :D
Alice In Wonderlandi vaatasin. Tim Burton on sama segane ja äge nagu tavaliselt. Ning ma ei väsi sellest, et ta ikka ja jälle Johnny ja Helena oma šedöövritesse kaasab. Selle mehe kujutlusvõimest küll ära ei ütleks. :)

Elagu filmid!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji