Et mida ma vahepeal teinud olen? Ega's suurt midagi.
Üheksandal oli tantsupäev, mis tõotas tõsist katastroofi, kuid tegelikult oli suht okei. Tuumalühike, aga okei. Üheksanda õhtul otsisime Merilin-Ingridiga õhtuks tegevust, kuid lõppkokkuvõttes pidime siiski mõlemad kodus passima.
Kümnendast hakkas muusikaliperiood, mis tähendab, et Kose on jälle uusi nägusid täis ja lõunat söön koolis. (: Eile õhtul arvasin masendusega taaskord, et pean kodus istuma, kuid siis tuli hea sõber Erki ettepanekuga tema juures jalkat vaadata. Mõeldud-tehtud. Mingi kell asusime Mihkliga Koselt teele, käisime poest läbi, haarasime Tadelt Erki ja pisikese viivitusega istusimegi juba teleka ees. Küllaltki palju krõpsu, Erki uuendusfeil ja Saksamaa võit! Brilliant. Peale mängu mõtlesime Ristile minna. Käisime kõigepealt Koselt läbi, poisid võtsid raha ja Mihkel hüppas suspedest välja ning peagi olimegi juba Ristil. Seal kohtusime veel Siimu, Madise ja Marttiga ning nendega üheskoos istusime seal veel kuskil kella kolmeni. Või noh, kell kolm jõudsin ma koju. Päris entertaining oli. Kuigi kui autoteemad väga tihedalt jutuks tulid, siis mul tekkisid kohati lüngad arusaamises, aga eks ma sain sellest ka üle. :D
Nende kahe päeva jooksul sai ka enda tel nr-t veidi jagatud ning see tasus ennast täiesti ära, sest kahel ööl järjest, nii kella kolme paiku, võtsid toredad inimesed minuga ühendust ja mul oli kohe palju lõbusam. :D:D Teinekordki, poisid. :D
Täna on jälle laulmine nagu nüüd kõigil järgnevatel päevadel. Aga nüüd õnneks Kristjan jõudis kohale ja kuigi ta eile üritas minu järgi laulda, siis ma rohkem panustan sellele, et täna on tal laulud selged ja ma saan hoopis tema tugevale häälele toetuda. :D

Õhtul on jalka finaal ja hea seltskond ning ehk saab lähiajal ujuma ka. (: Plaanid on!


Pidupidupidu! Kõik on ikka veel tore ja veel paremgi. (:

Kommentaarid

  1. Üheksanda õhtul otsisime Merilin-Ingridiga õhtuks tegevust, kuid lõppkokkuvõttes pidime siiski mõlemad kodus passima.

    yes my bday invite didnt count right :/

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji