Viimasel ajal on kõik nii tore. (:
Jõuan küll ema arust jube hilja koju kogu aeg, aga mul on nii hea olla ja siis ma ei viitsi varem. Niisama pliksidega tšillimas käia ja siis vahepeal Risto kodo crashida ja Mammut näha ja muusikali asju ajada ja kodus tühja passida ja enda selg sigrimigriliseks päevitada ja Murakaga Jotti avastada ja kell öö oma üksikute unetute sõpradega jutulõnga kedrata, kui nad viitsivad ja Kaalri juures batuuditamas käia ja Jägalal vetikaid katsuda ja once in a while mõnda filmi vaadata ja mõnikord Ristil junkfoodi nosida ja Kertu verandat rüüstata ja niisama oma lihtsat ilusat vaikset elu elada. (:

Kõik on hea. Kõik on suhtumise asi. Ma suhtun paljusse hästi. :)


Ahjaa, ja igal öösel ma tulen koju, avan enda arvutimängu ja mängin lihtsalt lõpmatult. Ja selle ajaga ma jõuan nii palju asju selgeks mõelda, üksi diibitseda ja enda elu üle järele mõelda. Te ei tea kui palju targemaks ma selle ajaga saanud olen. Täna ma näiteks avastasin, et mul on needus. : D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji