sun-kissed skin.

Prooviperiood on küllaltki täies hoos, kuigi sel aastal ei tunne nagu inimesi. Kui eelmisel hooajal sai iga õhtu muusikalirahvaga saunatatud või niisama lobajuttu aetud, siis sel aastal pole näinudki teisi õieti. Aga elu on ikka mõnus olnud.
Ükspäev käisime Erki ja Agega Paunas, siis tulime Kosele, käisime poes, ostsime pitsamaterjali ja vaatasime minu tagasihoidliku ekraaniga arvutist ja telekast jalgpalli MMi finaali. Fcking Hispaania. -.-
Teisipäeval ehk siis eile, läksime Agega hommikul proovi, võimlesime väga hoolsalt, siis laulsime veel hoolsamalt ning seejärel tuli väike ülelask. Lippasime poole proovi pealt koju, pakkisime ranna asjad, käisime poes ja läksime Kaberneemele. Andrese, Joki ja Erkiga. Lebo ja vesi ja lebo ja lebo ja siider ja lebo ja kummikomid ja vesi ja lebo. Mmmmõnus. Siis tulin koju, olin ning läksin Kertule kooli sööklasse moraalseks toeks ja tegime väikse supiringi. Peagi leidsin ennast taaskord kodust, et end valmis seada Paunkülla minekuks. Palju ootamist ja second thought'e ning minek. Istusime Peebu, Gerli ja Eliisega Kertu autosse ja rallisime Pauna. Viimased second thought'd, millele järgnes nalja nabani. Warmspotid, tagumikuujumine ja Peebu ulpivad jalad-käed.
Koduteel sain veel plaane juurde, aga kuna ma polnud Kosel, siis pidin ära ütlema. Aga kodo tulles pahandasin Mihkli ja Erki ja Rasiga veidi, et nad nii kärsitud olid ja jäin lootma, et ehk nad kutsuvad peagi mind uuesti kusagile. :D

Ma tean, et mage postitus tuli, aga ma olen väga väsinud ja ma pean kohe laulma lippama, nii et... shit happens. look what happened to my face. :D


musidkallidpaid.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji