talk, talk, talk their lives away.

God, jälle on nii, et pole ammu kirjutanud ja nüüd ei tea kust alustada.

Muusikal on vahepeal läbi saanud. Kui nurisesin, et sel aastal õieti miskit ei toimugi, siis nädala lõpuks sai ka seltskondlik elugi peaaegu et hoo sisse. Neljapäeva õhtul käisime Mammu juures saunakal. Nautisime Mammu pehme õhuga sauna, head seltskonda ja harrastasime skinny dipping'ut. Reedel oli meil ujula taga asuval muruplatsil esikapiknik ning veidi tantsu ja tralli ning tunduvalt rohkem laulu. Laupäeval käisime valitud loomeinimestega Mammu majatatgusel verandal lobajuttu ajamas, koorilaule laulmas ja seltskondlikud olemas. Pühapäeval peale viimaseid etendusi läksime kõik ujulasse, kus meie pidu korraliku hoo sisse sai. Ütleme nii, et seal oli üsna palju väääga purjus loomeinimesi, kellest paljud ilmselt hommikuks kõike enam ei mäletanud. :D Aga iseenesest oli pidu hea ja lahkuda oli isegi veidike kahju, sest lõpuks sai sisserännanutega jutuotsa peale.
Muusikal iseenesest oli küllaltki success. Seekord oli just seltskond kuidagi veel värvikirevam ja tahaks-teid-kõiki-hästi-tundma-õppivam. Põhimõtteliselt on asi nii, et tahaks kaks kätt suure hooga õhku tõsta ja "ÕNN!" karjuda! (': õnn võtab ikka pisara silma. (: Meie inimesed!

Sel aastal ei olnud peale muusikalinädalat seda täitsa tühja tunnet. Jäi kuidagi see teadmine, et me kohtume veel. Millalgi ja kuskil niikuinii. Võtsime esmaspäeval hoopis Kertuga kätte ja läksime pealinna kino kaema. "Killers" ootas meid juba ammu. "English isn't my first language.." Nalja sai ja tore oli ka, nii et asja ette läinud käik. (: Peale kino mõtlesime, et meie küll veel niisama koju ei viitsi minna. Instead, kolasime vanalinnas ja otsisime kohta kuhu korraks jalga puhkama jääda. Lõpuks peatusime Popularis, istusime, lobisesime ja lahkusime, kui kell juba hilist aega näitas. Lippasime veel hetkeks Kaupsi, käisime võtsime Hesist burksid ja läksime bussi peale. Selline mõnus cozy päev oli see,  tuleb tunnistada. ^^ Kordamist väärt. Kodukanti jõudes, ei viitsinud me ikka veel päriselt koju minna ning läksime hoopis Eliise juurde. Sõime ahjusaiu, sõin hulgaliselt kodujuustu salatit ja istusin enda jaoks küllaltki võõras seltskonnas, kes sinna kokku oli tulnud. Kentsakas vaheldus polegi alati nii halb. Aga uni ründas mind üsna kurjalt, nii et lahkusin varakult.  Koju jõudes ma küll kohe unenägusid vaatama ei läinud, aga peale pikka päeva there's no place like home.

Teisipäevase päeva nolifisin ma lihtsalt maha. :D Aga õnneks mitte päris üksinda. Läksin kuskil kolme paiku Uuemõisa Murilini üle vaatama. Muljetasime, et mis vahepeal juhtunud on, kui me üksteist näinud pole. Juttu jätkus kauemaks. Kuskil kuue paiku olin ma jälle heatujuliselt kodus ja tegin oma tavalist pikutamisrutiini. Mingil hetkel kutsusid pliksid ujuma ning peale mitmeid kahtlusi (nagu mul kombeks on :D) läksin siiski kaasa. Vurasime Kertu ja Gerliga Pauntsi, kus me Kertuga põhjaliku supluse teostasime. Gerli istus sillal ja nautis värsket õhku ja meie hullumeelset naeru.
Kodus lebosin veidi veel ja natuke veel ning tutvusin kõigega, mis virtuaalmaailmal mulle pakkuda oli. Kui kuskil kesköö paiku tekkis chatis idee, et "igav on. ohh, läheks väljasõidule." done deal. Mihkel võttis mind maja eest peale ning siis käisime Rasmuse ja Erki järel ning alustasime sõitu. Esimene peatus oli Nof'i residents, kus sai hetkeks juttu puhutud ning siis jälle teele asutud. Mingi kell jõudsime Kaberneemele. Võtsime autost labida ja palli kaasa ja läksime randa. Ras asus usinalt kaevama ja Erki ja Mihkel hakkasid palli mängima, mina nautisin lihtsalt merevaadet. Aga kuna pall jõudis üsna kiiresti merele triivima, siis alustas Ras päästeoperatsiooni, millest kujunes in no time üks ühine suplus ja rannapall.
Peale kehale kogunenud vee ja liiva eemaldamist istusime jälle autosse ja alustasime üsna meeltalahutavat tagasisõitu. Järgmine peatus oli Ristil, aga kuna Mihkel ei olnud nõus mulle süüa tooma ja ma ise ei viitsinud autost välja ronida ja ennast sisse pakkida, siis tuligi välja, et söömiseni ma ei jõudnud. :D Kui Erki ja Mihkel einestamise lõpetasid viis Mihkel kõik oma kodudesse ära and we called it a night.

Kolmapäeva hommikut alustas Kertu kõne, mis kutsus mind randa. Mis seal's ikla. Nagu mul oleks midagi paremat teha. :D Käisin Mammu juurest läbi, lipsasin poodi ja sööklasse ning siis võtsid Kertu ja ta emps mind bussika juurest peale. Kaberneeme minek indeed. Lebasime päris mitu tundi seal, kuigi päikest õieti polnudki ja vesi oli küllaltki külm. :D Aga tutkit, olenemata päikese puudumisest suutsin ma enda näo ära põletada. :D Lebo oli vähemalt hea. Suvel on pikutamine kõige parem tegevus. Kell hiljem tulime koju ära ja ma alustasin järjekordset lebo. Ehk siis viskasin oma tuppa pikali ja tegin tuuma lõunaune, sest jube väss oli peal. Ärgates käisin netis, võtsin vastu Risto telefonikõne (nii tore oli jälle lobiseda üle pika aja (: ) ja tegin pliksidega plaanid. Õhtul, nii kuskil kümne paiku, läksime Kertuga Mary-Ann'i juurde. Polnudki tema mõnu-mõnusat tuba ammu külastanud. (: Õhtuga sai kõik jutud tagantjärgi ära räägitud, kooki ja krõpsu nauditud, aknalaual mõtteid mõlgutatud ja telksi ka vaadatud. Väga hea õhtu sõbrannade seltsis. (: Veidi peale ühte jõudsin koju ära, aga magama ma ikka ei jõudnud. Mõtlesin, et võiks filmi vaadata ja siis ma isegi hakkasin juba valima, et mida siis geekida, aga tuli välja, et istusin hoopis poole neljani MSNis ja siis ei olnud ma üldse enam kindel, kas ma suudaks veel terve filmipikkuse ärkvel püsida.

Täna lubasin endale pikka-pikka hommikut. Mitte üht kohustust varakult ärgata. Lebosin selleasemel poole üheni voodis, siis läksin kööki jäätise järgi ja sain selle käigu ajal empsi käest kirja, mis mulle postkasti saabunud oli. Nii tore, nii tore, nii tore. (: rms Mihkel Leis oli Vahtra tänavale kirja teele pannud. : )
Ja siis ma olengi mõelnud, et päris palju asju tahavad, et ma nendega tegeleksin, nii et ma võiks nüüd siit arvutist ära minna. :D

To do!
*liiklustestid!!
*Mikule kiri
*pesu pesta
*tuba koristada (beach party is over :D)
*"Breaking Dawn'i" ja "Girl, Interrupted't" lugeda
*filme vaadata
*ülikool ära valida
*and so on...

Kommentaarid

  1. Erki ei saanud ristil peale kokakoola miskit makku =)

    VastaKustuta
  2. *Me ei mänginud mihkliga palli, ma lihtsalt võtsin ja lõin ta jalaga merele, et keegi saaks sellele järgi hüpata.
    *Ma ei nimetaks väga kokakoolatamist einestamiseks.


    :')

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji