Mõnikord hästihästi harva saab täiuslikust filantroobist misantroobi kalduvustega filantroop. Täna võib-olla on isegi üks sellistest kordadest. Aga as usual, ma saan sellest varsti üle. (: On inimesi, kes lihtsalt on loomult päevaparandajad.

Täna olen taaskord oma uurimistööga tegelenud (kuigi vähem kui eile *-)), aga mul on tunne, et sel paberikuhjal on väärt töö. (: I have done well. Ja ma arvan, et just sellepärast, et ma teen oma töö sellest, mis mind tõesti väga huvitab.

Ja ega ma tegelikult midagi väga rääkida ei oska. Oleks tahtnud ennast lihtsalt kirjutamise teel veidi välja elada, aga sõnad läksid kõik meelest ära. (:

Nii palju ehk veel: Te mu meadow spike-mossi tarbeks vihmavett ei soovi koguda? ( :

Kõige eest tänades,
Sus. =^.^=

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji