järvena ma vaatan üles.

Ma nokitsen siin ja natuke seal, kuid ikka tundub, et midagi tarka tehtud ei saa. Aga seevastu on inka suuline harjutatud ja uurimistöö paberkandjal valmis. Stanislavski on nii elu lihtsalt. Kes minu praktilises töös kaasa löövad, kuulevad temast veel palju.
Samuti on muusikali castingu plakatid võluväel valminud - mummulised ja nunnud. ^^ Me oleme Mammuga päris hea meisterdustiim.
Eile tegin terve plaaditäie ilmatuhead pizzat ja vormitäie cheesecake brownie't. (: Ja siis ma õgisin ja lugesin Stanislavski kohta ja õgisin ja trükkisin Stanislavski kohta ja olin happy. Kuni ma enam ei olnud. Ja siis ma olin jälle. As I said, mood-swingide pliks olen.
Täna väike koolitiir ja 50leheküljeline töö sai õppealajuhataja käte vahele. Nüüd on lebo ja varsti ajaulgu.
Homme on murilini päev! Let's do this shit, hun. (:

Kommentaarid

  1. You're gonna need a bigger boat.

    [url=http://www.facebook.com/pages/Abercrombie-Jackets/132361870158377]abercrombie jackets[/url]

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji