Vabandage, kuid külastusaeg on tänaseks lõppenud...

Ohjumal! Iga hommikuga muutub ärkamine järjest jubedamaks. Ei ole piisavat põhjust, mis paneks ärkama. Oleks, et ma ei peaks kooli minema vaid ma saaksin lõputult kodus lugeda ja kirjutada ja filme vaadata ja lugeda ja kirjutada. Siis ma ärkaks iga hommik varakult ja seda suurima hea meelega. Ma väga vabandan, aga kolm päeva nädalas vene keele tundi minekuks ärgata, ei ole küll piisav põhjus selleks.
Aga igatahes hakkab mõte vaikselt jooksma ja "3 minutit õnne" on valmimisel.
Eile oli lühike koolipäev koos Gerli üliägeda aeroobikakavaga. Peale kooli käisin kodus, tegin asja või kaks ja siis läksin autokooli märkide tööd järgi tegema. Peale seda suundusin otsejoones preili Mammu residentsi. Nii võluvalt tore-meeldiv oli istuda tema köögis, kommi nosida ja rääkida kõigist ilma asjadest. Just nagu kunagi. (: Ma ikka avastasin, et Mammu on üks meeldivamaid jutukaaslasi, sest teemadeulatus on niivõrd suur ja me räägime kõigest nii mitmel tasandil. Kõik on nii hea. Poole üheteistkümneks olin kodus ja otsustasin mitte õppida.
Täna hommikul ärkasin veidi varem, et ühiskonda õppida. Tegin seda vaid mõned minutit, tukkusin veel veidi ja läksin kooli ära. Koolis olid väga tavapärased 8 akadeemilist tundi ja kojutulek. Kodus puhkasin hetkeks ja siis läksin kunstikoooli 2tunnisele tööle. Järgmine nädal jälle. Mida kõike ka enda kohta teada ei saa seal teiste ees istudes. Ma arvan, et Margit on varsti mu näo ükspulki läbi arutanud. : D Äge on kuulata. (:
Koju jõudes mõtlesin veidi õppida. Kui inka tehtud, soovisin veidi tukkuda, aga sellest tuli välja ainult pikutamine. Seejärel hakkasin otsima seda "asja", mille ma vist ka enam vähem leidsin.

Btw, täna oli mul nii väga täkkese today's fortune: Many of the great achievements of the world were accomplished by tired and discouraged men who kept on working.

See on just see, mida ma praegu tegema pean. Töötama-töötama-töötama.
Seega, teen asju!

Üldse on ees ootamas tihe nädal. Natuke on vastik ka. Aga eks mõned ajad ole ikka teistest hullemad. Hakkama saan ikka ühtemoodi hästi. (:

PS! Sõbrapäevik jõudis järgmise ohvri kätte. (:

PS2! Triinu kirjutas mu sõbraalbumisse, et ta teab, kes ma olen. Ta teab, et mul on SUPERVÕIMED. See oli nii tohutult armas. (':

Ja ma nüüd lähen vaatan "Spiderman2" edasi. :'D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji