thnks Kaisu

WHAT WAS YOUR:
1. last beverage = milk (:
2. last phone call = Kertu
3. last text message = Marten
4. last song you listened to = Foo Fighters - The Best Of You (mu uus kitarrilugu)
5. last time you cried = eile.

HAVE YOU EVER:
6. dated someone twice=noup
7. been cheated on = noup
8. kissed someone & regretted it = noup
9. lost someone special = indeed
10. been depressed = hästi natukene kunagi veidi ammu
11. been drunk and threw up = uskuge või ei, aga mitte kunagi!

LIST THREE FAVORITE COLORS:
12. punane
13. must
14. lilla

THIS YEAR HAVE YOU: (2009)
15. Made a new friend = jaa, muusikal oli ju (: Ja inimesed on muidu ka ägedamad
16. Fallen out of love = jah!
17. Laughed until you cried = ilmselgelt
18. Met someone who changed you= üsnagi
19. Found out who your true friends were = veidi
20. Found out someone was talking about you = jaa (: Aga ainult head.
21. Kissed anyone on your FB friend's list = noup

GENERAL:
22. How many people on your FB friends list do you know in real life = i know them all!
24. Do you have any pets= 3 diegot ju (: Sir Diego, Sipsik ja Nodzu
25. Do you want to change your name = muuta ei taha, aga suurima hea meelega lisaksin Mia ette (:
26. What did you do for your last birthday = pidasin maailma lemmikuima sünna ja õigel päeval käisid Erki ja Age külas. Oli ilmatu tore, jaa.
27. What time did you wake up today = 7.11
28. What were you doing at midnight last night = horoskoopi lugesin
29. Name something you CANNOT wait for = seda, mis edasi juhtub. : D
30. Last time you saw your Mother = sel praegusel hetkel. : D
31. What is one thing you wish you could change about your life = ma olen ju ms. positivism, seega mitte midagi olulist
32. What are you listening to right now = "Kaalust alla" paksukeste karjeid. :D
33. Have you ever talked to a person named Tom = max paar sõna vahetanud
34. What's getting on your nerves right now = inimesed on nii kuradi segased. (:
35. Most visited webpage= orkut.com või sjuusi.blogspot.com
36. Where do you want to be right now? = kaisus
37. Nicknames = suss, suusi, sussu, mõnedele kahjuks gepsy, suusk
38. Relationship Status = free as hell ^^
39. Zodiac sign = veepliks olen ju. : )
40. Male or female? = ma olen päris kindel, et female. :D
44. Hair color= siiruviiruline brünett, kuid loodetavasti varsti enam mitte
45. Long or short = pigem short.
46. Height = 168
47. Do you have a crush on someone? = natuke ju alati. ( :
48. What do you like about yourself?= ma saan raskustest üle ja ma ei muuda enda elu ise raskeks (:
49. Piercings? = kunagi kõrvad, aga enam mitte midagi :(
50. Tattoos? = Never! Ma ei peaks valule vastu.
51. Righty or Lefty? = boring... righty
52. First surgery? = peaaegu pimesool, kuid siiski pole keegi minusse veel nuga löönud
53. First piercing? = lestad, kõrva omad muidugi.
54. First best friend? = Varalt keegi. Ma ei mäleta enam nende nimesid :$ Kosel aga Kätlin Katkosilt ja siis Margot ja siis Mai ja Mari ja muud loomad.
56. First vacation? = oma kodus, teki all.
58. First crush? = Carry ilmselgelt :D

RIGHT NOW:
59. Eating = närin nätsu, kui see söömise alla läheb. *-)
60. Drinking = mitte midagi, aga muidu on vesi lemmik.
61. I'm about to = hakkan "Konte" vaatama
62. Listening to = ikka veel kuulan paksukesi
63. Waiting for = et näpupotsad enam pillimängimisest ei tulitaks.

YOUR FUTURE :
64. Want kids? = jah!
65. Get Married? = ma usun küll.
66. Career? = TEATRIS ! <3 isegi kui ma peaks koristaja abi abi olema. :D

WHICH IS BETTER
67. Lips or eyes = kui minu kohta, siis lips~!, kui poisi kohta, siis eyes!
68. Hugs or kisses = hugs ! <3
69.Taller or shorter= Taller
70. Older or Younger =older
71. Romantic or spontaneous = spontaansus for life nagu Kaisa ütleb ja veidi romantic ka (':
72. Nice stomach or nice arms = ARMS! <3<3<3
73. Sensitive or loud =sensitive
74. Hook-up or relationship = relationship
75. Trouble maker or hesitant = trouble maker pigem vist.

HAVE YOU EVER :
76. Kissed a stranger = not really
77. Drank hard liquor = kes meist poleks?
78. Lost contacts/glasses= jah, ma ju jätsin prillid Poola hotelli -.-
79. Sex on first date = EI!
80. Broken someone's heart = nakaa.
81. Had your own heart broken = ouyeah!
82. Been arrested= nakaa, sista.
83. Turned someone down = ei (:
84. Cried when someone died = oojaa!
85. Fallen for a friend?= JAH!

DO YOU BELIEVE IN:
86. Yourself = Not enough
87. Miracles = Yes!
88. Love at first sight =yes!
89. Heaven = natukene
90. Santa Claus = mkm. santa on kommerts, aga jõuluajal ma ikka armastan teda. : D
91. Kiss on the first date = mhmh.
92. Angels = jah. mingil oma veidral moel.

ANSWER TRUTHFULLY:
93. Had more than one bf/gf?= not really :D
95. Did you sing today? = rohkem kui te pakkudagi oskate. :D
96. Ever cheated on somebody?= ei.
97. If you could go back in time, how far would you go, and why? = väikseks lapseks. Nende elu ja olemine on niiiii ilus (': Siis paistab alati päike.
98. If you could pick a day from last year and relive it, what would it be?= kindlasti mu sünnipäevapidu! See oli üks väheseid pidusid, mille lõpuks mul halb tuju polnud. :D
99. Are you afraid of falling in love with somebody else? = miks ma peaks seda kartma?
100. Posting this as 100 truths? = pole põhjust valetamiseks.


Pühendusega Kaisale! :'D

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji