minu tänase elu parim päev

Tänane hommik oli oivaline seda kõige sõna mõnusamas tähenduses. Hommikut alustasin küünlavalges vannitoas, sest lamp ei olnud päris töökorras. Palju lõhnavaid potsikuid ja värske olemine. Peale seda kolisin kööki, kus süütasin nurgataguse tule ja ühe pisikese ujuva küünla. Kuulasin Death Cabi ja Coldplayd ning sõin oma lemmiknuudlirooga ja pannkooke. Patsid punutud, läksin kooli. Kool möödus täna üsna muuseas ja mõnusalt. Väikese viivitusega sain Gerlile ta sünnipäevakingi ka kätte antud. Päikest, Gerli! ^^
Tänase päeva suurim saavutus on mu inspiration pointi veebikodu (-sus.tumblr.com) Kui näen kuskil mõnda inspireerivat ütlust, pilti või kuulen lugu, siis aegade jooksul kogunevad need kõik minu inspiratsioonipunkti. <3
Õhtul käisin Kertu juures ja vaatasime "All about Steve'i", mis minu meelest tavapärastele ameerika komöödiatele veidi alla jäi. Aga see ei vähendanud meie naerukurde.

PS! Minu jaoks hakkasid täna jõulud, sest kui ma Kertu koju kõndisin, siis tee peal komistasin ühe tulesärades kuusepuu otsa. See keset Kose platsi seisev kuusk tähistab minu jaoks jõuluperioodi algust. Pidu!
Järgmine nädal on "Üksinda kodus" ^__^


-Sus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji