Katkendeid "Minu elust":

"Üheksakümneteise aasta kahekümnekaheksanda jaanuari õhtul sain ma esmakordselt Eestimaa õhku maitsta. Peale pikki vaidlusi sai mu nimeks Susanna ning perekonnanimi nagu õel-vennal – Oja. Esimestel eluaastadel eelistasin parema meelega oma aega veeta vanaema juures Viljandimaal. See oli aeg, mis pakatas unistustest. Kõigest sellest, mis kunagi saama hakkab. Minust sai arst, baleriin ja arheoloog. Vahepeal aga tahtsin lihtsalt venna legodega mängida, aga ta ei lubanud ja siis ma võtsin hoopis oma vanaema kunagise arstikohvri ja paigaldasin oma kaisukarudele kanüüle."

"Kati, kes on andekas igal alal, on minu kaine mõistus ja otsustusvõime. Liset Marleen, kes on tubli ja usin igal alal, on minu enesekindlus ja foobiate ravi. Kertu, kes on lihtne ja jonniv igal alal, on minu lohutus ja murekuulaja. Merilin-Ingrid, kes on printsess herneteral igal võimalikul moel, on minu inspiratsioon ja innustaja. Mai, kellel on naljakas igal pool, on minu tugi ja naer. Mari-Ann, kes on omapärane igal alal, on minu soojus ja hubasus. Nad on minu armastus."

Nüüd saite ka targemaks. (:

Kommentaarid

  1. tulin koju, täielik zombie ja selle teksti peale suutsin isegi naeratuse esile kutsuda! :'musi

    VastaKustuta
  2. Vähemalt on siis minust kellelegi kasu olnud. ^^ thankes. mus. (':

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji