i say bye to you and wave

Tänane hommik sai veedetud kodus koos üliumaitsva nuudliroa ja "Inetu Bettyga" ning ilma koolita. Peale seda olin netis, kirjutasin "3 minutit õnne", "Minu elu" ja täitsin ankeeti ning tinistasin veidi kitarripoissi. Seejärel vaatasin "Lastega kodus" punusin patsid pähe ja läksin sõitma. Ma arvan, et ma ei sõitnud esimeses tunnis ka nii hirmsasti nagu täna. (: Kuid siiski oli positiivne see, et sain täna enda esimese 4. Muidu oli 4- kari. Tagasisõit kulges sujuvalt, kuid pimedas on mul veel nii tuuma sõita. Pingsalt pidin kodu suunas jooksvatel valgetel joontel silma peal hoidma.
Kosel käisin poes. Konsumi ees seisis üks üsnagi kaltsakas onu, kes palus mul endale päts saia osta. Esimese reaktsiooniga ütlesin, et mul pole vist piisavalt raha. Ta veel ütles veidi tänitavalt järgi: "Viit krooni ei ole või?" Seejärel hakkas sajakroonine rahakotis põletama. Ma ju ütlesin seda alguses ainult selleks, et ma kahtlesin ta kavatsustes, kuid poes ringi tammudes mõistsin, et pätsis saias ei saa olla halbu kavatsusi. Võtsin oma kaks õuna ja pätsi saia ning viisin selle onule. Nii tore oli näha ta siirast tänutunnet. (:
Seejärel kõndisin Mammu maja poole ja sealt edasi minu kodo. Siin me lobisesime ja lobisesime ja lobisesime ja jõime kakaod ja sõime singi-juustu saia. Nii hea oli temaga jälle vadrata. Üks parimaid vestluskaaslasi, keda ma tean. Kahju, et me nii harva trehvame, aga võib-olla seetõttu jätkubki juttu kauemaks, kuigi ma arvan, et meil jätkuks nii või naa. Täna kirjutasin enda "Minu elu" juttu ka, et Mammu on minu enesekindlus ja foobiate ravi. Teiste kohta kirjutasin ka, mis nad mulle on. Palju olulisi asju olete. Kõik said nimepidi ära mainitud.
Nüüd läks Mammu koju ja mina tulin rääkima, kuidas ma prügikastionule saia ostsin. Minu nädala heategu.

Nüüd ma lähen tuttu, et homme usinalt koolis kirjandit kirjutada.

Kommentaarid

  1. mis täpsemalt? (:

    aga aitäh.^^

    VastaKustuta
  2. Lavaka katsetele saatmise jaoks üks jutt minu elust, kus ma räägin, mis ja kes mind ja mu elu muutnud/mõjutanud on. (:

    VastaKustuta
  3. hea onkelitele saia käia ostmas :D väga nunnu!

    VastaKustuta
  4. mulle meeldis ka. (:
    mõistsin, mis eelarvamuste-pliks ma ikka olen.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji