Nii imelik on avastada, et ma ei kuulu enam kuhugi. Nii nukker-kurb. Missest, et nüüd on uued kuuluvused ja puha, aga ikkagi on kahju. Sellistel puhkudel ei saa ma aru, mis juhtus ...


Sain enda animatsiooni ka enam-vähem valmis.

Unine melanhoolik.


PS! Melanhoolik läheb homme kauaoodatud teatrireisile! :')

Kommentaarid

  1. no ma olen kuulujutte kuulnud, et sjuusi astus kommunistlikust parteist välja ja on nüüd vaatet lindprii. Mis iseenesest ei ole muidugi väga kurb uudis, kuid loomulikult eks alguses tõmbab ikka seest kõhedaks ja veidi õõnsaks kui oled oma aja peremees.

    VastaKustuta
  2. Ei kuulu sinna kuhu ma kunagi kuulusin. Gängidesse, rühmadesse, ringidesse ja igale poole mujale.

    Eks ta ole jah, Jaanis :D

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Ja alles oli see eraku jutt, et aitab õppimisse süveneda ja... kuule, otsusta ära, mida sa tahad
    kullake:)

    VastaKustuta
  6. Kulla Mary, Sa paned praegu kaks väga erinevat asja ühte väga imelikku patta. (:
    Kuuluvus ja kodus tuupimine ei ole päris sama.

    nvm mu postitus, see on juba pikem jutt. ^^

    VastaKustuta
  7. jaa selles postituses tunnen ma ka end koduselt..paraku

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji