space oddity


Kui ma nüüd päris ausalt kõik südamelt ära räägin, siis on täna üks ütlemata hea päev olnud. (:
Hommik algas hilja, siis tammusin niisama jalalt jalale ning seejärel pakkisin kompsud ja läksin rokikooli. Ma ei tea isegi miks, aga tänane tund oli täiega äge. :D Sain veidi feilida, sain esimest korda barree kõlama !!!! that's huge. :D ja siis laulis Trim mulle "Tiigrikutsu" ballaadi ja kõike muud. Siis hakkasin "Picture't" õppima ja tegin algust solfeedžo ja sõrmitsemisega. Ja üksi on tunnis palju rahulikum olla kui koos teistega. Minu meelest.
Seejärel läksin turbosammul tantsima. Täna oli lihtsalt selline tuumatrenn. : D Ma pole ammu nii väsinud olnud, kui sel hetkel kui me Erkiga tantsimise lõpetasime. : D Aga trennis oli ka lõbus.
Ja siis ma tulin koju, kirjutasin pool lõiku näidendit ja siis läksin empsi tuppa telekat vaatama. Tuju hoidis jätkuvalt üleval see, et Marten Superstaari saates jätkab ja siis rääkis Trim mulle igasuguseid jutte ja siis arutasime veel Agega homseid plaane ja lobisesin millalgi Erkiga ja muidugi Nelega rääkisin. (: Kõik nad tegid tuju aina paremaks.
Hetkel ongi selline tunne, et "ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head". Tead küll, Nele.

JA btw, ma armastan kõiki bussijutte, mis inimesed räägivad teistest inimestest ! (': Nii inimeste lood on need.


Igatahes, seda vist peaks ka veel mainima, et mul hakkab jälle see talvine "loneri"-aeg tulema, kus minuga suheldes ei soovitan tähelepanelikumalt jälgida, mis te minuga räägite, et ei solvuks ei mina ega Sina. Aga samas, neil hetkedel armastan ma inimesi veel rohkem kui muidu. (:

Enivei, olen ma üks õnnelik tüdruk. Lihtsalt niisama! Jälle. ( :


<3
Ja patsid punusin ka endale pähe!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji