Totally grand!

Et tänapäeva küberinimesed ei süüdistaks mind suremises, siis ma tulin blogima.
Lühidalt siis mu tegemistest.
Eelmisel nädalavahetusel sai Ergo juures käidud. Oli tore üle pika aja Martenit näha ja Murakaga aega veeta ja üldse seltskonda nautida. Ja loomulikult Tarzanite battel oli teemas!
Üks teine päev käisin ma jälle roksis ja tantsimas ja päris mitu korda koolis, mis ei ole üldse nii tore kui tundub. Kuigi eks sel ole ka oma helgemaid hetki.
Teisipäeva hommikul käisime Angela ja Kelliga Oru koolis helkurikontrolli tegemas. Tulemus oli 50:50. Kooli tagasi sõitsime tutika politseiautoga, mis meid kooli ette ära viskas (H). Totally grand.
Reedel sai Triinu juures veidi pralletatud. 80ndad olid tagasi. Minu ja Kati hiiglaslikud soengud ja neoonkostüümid. Omang in action. Veidi gläm rocki ja toredaid inimesi.
Eile käisin jälle teatris. Nii äge oli ennast pool hommikut ilusaks teha. (: Ja loomulikult vannitoa remondi tõttu ekstreemne juustepesu köögis. :D
"Savoy ball" oli tunduvalt meeldivam teatrielamus kui viimati nähtud "Ja päike tõuseb". Nalja, napsu ja naisi. Etenduses oli kõike. :D Mehi oli ka ja ilusaid tantsijaid. Ma sain lõpuks aru kuhu on kadunud kõik nägusad noormehed tänavatelt - teatrisse!
Mul oli terve etenduse tunne nagu ma oleksin 4D kinos ja siis me Kertuga lakkamatult kõkutasime ja reivisime ja rääkisime teemakohastest paarikestest. Vaheajal liitus meiega ka Kelli, kellega sai päris mitu nalja ära tehtud. :D Totally grand! Oeh, mul kammis ikka seal Tartumaal nii väga ära. :'D
Rasmus oli tubli. (: Nii torearmaslahe oli suurel laval vaadata kedagi, kellega kuskil Puravikumaja ees niisama juttu on puhutud. ^^
Koju jõudes mängisin Steni ja Emiliaga Eestit, tegelesin veidi kirjatööga ja pugesin põhku. Uni oli suhkrumagus.
Täna õppisin kitarril Kate Nashi - Dickhead'i mängima, tegin Virginia Woolfi powerpointi ja tuupisin liiklusmärke. Asi seegi.

Asju on nii palju, mis tegemist tahavad. Ja ma tean, et kui ma väga püüaks, siis kõigeks jaguks aega ka. Aga mu loogika on ju see, et primaarseid asju ma ei viitsi teha ja ülejäänusid, mis mulle meeldivad, ei tee ma sellepärast, et muidu mul tekiks süümekad, et olulised asjad on tegemata. Ja siis lõppkokkuvõttes ei tee ma midagi ja olen moss. :D
Aga mitte praegu. Täna olen asjalik olnud küll.

Nüüd veel peaks veidi kirjandit kirjutama ning Priidule ja Laurale elu sisse puhuma.

We'll see about that.


Yours truly,
ms Way-too-self-critical. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji