ka kõige helisevam kell on tumm, kui seda ei lööda

Neljapäev. 29.okt.
Loomulikult olin ma seda päeva kaua oodanud. Hommikul ärkasin hea tujuga, toimetasin veidi ja siis vurasin ühes oma vennaga pealinna poole. Kell 12.00 istusin ma kinosaali nr. 8 ja asusin vaatama "Piinakambrit". Üheks veidraks vahemärkuseks võin mainida, et ma olin ainuke tüdruk, kes sellist filmi üksinda vaatama läks. :D Aga tuleb tunnistada, et täitsa hea film oli. Veidi oleks võinud liikuvam olla, kuid lõppmulje jäi hea. Naljakas oli üks pillida seal, eriti veel kui mu kõrval istuv düüd jumala rahulik-tõsise näoga oli. :D Ja muidugi ei saa mainimata jätta mu feili, kui minu arust oli filmis üks naljakas paremhaak, siis ilmselgelt ma turtsatasin üle kinosaali, aga siis selgus, et keegi teine ei pidanudki seda nii naljakaks. *-)
Peale kino läksin kurikuulsasse Solarisse raamatušopingule. Mu kotiraskuseks said "Nähtamatu näitleja", "Homefucking is killing prostitution" ja "Näitlejatehnika. Näitlejatreening." Mõnuuuus. (:
Raamatupoest lahkudes tegin ma oma elu kiireima hessiringi ja seejärel lippasin trammipeatusesse, kust sõitsin edasi Koidula tänavale.
Sinna jõudes leidsin ma üllatusega eest ootamas Sanna, keda ma ei oleks osanud seal oodata. Kuid ometigi oli tore teda üle pika aja näha ja temaga kaks koma kolm sõna juttu puhuda. Loovkirjutamise töötuba viis läbi ilmatult tore naine Siret Paju, kes on üsna tegus inimene. Ta on välismaal õppinud näitekirjandust ja ma ei tea mida kõike veel. Eestis töötab ta dramaturgina, lavastajana, juhib Drakadeemiat ja on tantsudramaturg. Oi, ta oli niiiii tore. (: Loomulikult sain ürituselt kõvasti inspiratsiooni. Sain enda sisse selle asja, mis lubab mul uskuda, et kui ma tahan, siis ma ka saan kunagi ja kuidagi teatrisse. (: Kui mitte kohe, siis veidi hiljem igal juhul.
Peale töötuba lippasime koos ühe tüdrukuga kesklinna ja ma läksin kella üheksase marsa peale ära. Kosutav bussisõit meeldejääva päeva lõpetamiseks. <3

Reede. 30.okt.
Hommikul kell 9 läksin Paidesse õppesõitu. Sõitsin sinna ja kohapealgi veel 50min. Ei läinud üldse kõige hullemini. Mary ja Kelli olid ka. Neil ei läinud ka üldse halvasti. Tublid olime. Kell üks jõudsime koju, kust ma leidsin eest enda uue kitarri. (': Üritasin veidike seda häälde seada ja kella kaheks läksin noortelavale lehti riisuma. Oli tore, jaa. Tunnikese pärast olin taas koduseinte vahel, jändasin pilliga ja lobisesin Maryga, kes mulle üllatusvisiidi tegi.
Õhtul saime Kertuga kokku, ostsime krõpsu ja dippi ja tulime mu juurde filmile. "500 days of summer" Ilmselgelt läheb see kordusvaatamisele, sest ma niiiii armastan seda filmi. Honey, our sink is broken. Need ülesehituslikud manöövrid olid ju lausa puhas kuld. See film oli pungil inspiratsiooni. I loved it.

Laupäev. 31. okt.
Kella 11ks läksin koolimajja, kus oli imearmas lauluproov. Sain taas üksinda II aldis soleerida ja üleüldiselt alti enda käriseva häälega toetada. Tegelikult oli tore ka. Kuigi meid oli kahjuks veidi vähevõitu ):
Peale kooli tulin koju, kus ma lugesin ja lugesin ja rääkisin Katiga ja lugesin ja vaatasin "Arukat blondiini". JÄLLE. Isssssand, mulle ei jõua kohale, miks see film mulle meeldib. :D Ma ei imesta kui ma seda varsti unepealt quote'da oskan. Ma olen sead niiiiii palju juba näinud, aga ikka vaatan veel. :D
Eile jõudsin endas järeldusele, et isssssand, kui võimeline ma olen praegu kõike tegema, mida ma tahan. Seepärast leiategi mind peagi ainult nina raamatus istumas. Vahepeal ma õpin, vahepeal ma mängin kitarri ja kirjutan ja sõidan autoga ja siis jälle ma loenloenloen. Ja absoluutselt saan kõigega hakkama. (: Vat nii lahedaks hakkasingi sel vapustaval viimasel oktoobrikuu päeval. ^__^

Pühapäev. 1.nov
Tänane hommik algas pannkookidega miss Mary residentsis. Mmmm.. pannkoogid meega <3.
Seejärel kõmpisin koju, lugesin päris mitu lk raamatut ja seejärel haarasin oma pilli ühes ja läksin roksisse. Seal tegi Trim mul pillimängimise lihtsamaks ja õpetas meile mängima "Käime katuseid mööda" :D Minu kodune töö on see nüüd selgeks saada.
Seejärel läksin tantsima, mis oli taaskord tore. Mul on nii hea meel, et ma sel aastal viitsin väga kohusetundlikult proovides käia. (: Ja ma ei saa mainimata jätta, et meil tuli Ristoga täna kõik niiiiiiii hästi välja. : ) Meil olid meie karjääri parimad tõsted ja kõik muu sujus ka nõnda kenakesti. I liked it! ^^
Siis tulin ma koju, käisin pesus, mängisin veidi kitarri ja siin ma nüüd olen. Tahet täis maailma vallutada!
Nüüd ma hakkan Tšehhovi-onuga tegelema, siis kirjutan autokooli vihikusse paar targemat sõna ja siis loenloenloen ja lähen tuttu!

Tsau-pakaa! <3

PS! Teisipäeval lähme ju teatrisse! :')

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji