Sellised jutud on ka veel, et ma siin käin päevast päeva võõraste ilusate inimeste blogisid lugemas ja seda enam leian, et minu blogi on pilditu ja üleüldiselt kuidagi igavat sorti. Ma nüüd mõtlesin, et ma peaks hakkama siia pilte lisama (jah, isegi siis kui need teemasse ei lähe) ja ma peaksin enne iga blogi postitamist hoolikalt läbi mõtlema, et kas sellel postil on ka mingigi sügavam tähendus (mis võib tähendada, et siia hakkavad maanduma vaid üksikud read).

ja ma pidin veel selle ära mainima, et oii mulle meeldivad Age komplimendi moodi asjad.


"mõned kiitsid esimest, mõned teist... aga meile meeldisid mõlemad." <3



säh teile kaunist koriluse neidu! xd


Kommentaarid

  1. Peab olema pilte? Ka siis, kui teemasse ei lähe? Miks?
    Ja sissekandel peab olema sügav tähendus? Mis mõttes? Kuule, nüüd ma hoiatan sind, sest mulle öeldi blogi kohta masekas ja diip. Don't go there!

    Age kommentaari ma kahjuks lahti ei näri. Mille kohta see käis?

    Ja ilusat seda... nimekat! ;)

    VastaKustuta
  2. Peab jah olema pilte, sest nagu elus, siis igal pool mujalgi peab olema värvi ja rõõmu. Ja seda ka sellepärast, et ma tahan! Mulle meeldib ja see ilmselt peabki olema minu blogi mõte.
    Ja sissekandel võiks olla sügav mõte, sest ma tahan olla see inimene, kes märkab alati kõike esimest korda. Isegi siis kui ma seda kõike juba miljon korda kuulnud-näinud olen. Seega on minu jaoks kõigel tähendus, aga nüüd ma tahan seda paremini edasi anda. Ja diip ei tähenda masekat, kuid siiski kui Sa pole tähele pannud, siis ma olengi rather diip inimene ja see mulle just meeldibki, nii et sellest ma ei hoidu mingi hinnaga.

    pildi kohta.

    ja kuule, aitäh.

    VastaKustuta
  3. "Komplimendi moodi asjad" :D:D:D

    VastaKustuta
  4. Nojah, sest see kompliment polnud ju konkreetselt mulle vaid millelegi, millele ma kunagi tähelepanu juhtisin. :D

    VastaKustuta
  5. Nunnu sõnastus oli lihtsalt ;D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji