hp6

Teate, kui päris aus olla, siis mul pole mitte mingit inspiratsiooni peal, et blogi kirjutada, aga veidi narr oleks jälle selline pikk paus sisse jätta.
Vahepeal olen ma hulganisti nolifimist teinud kodus, Kertuga kokku saanud, Mai ja Gert on mul külas käinud, mini-pliksikas on olnud jne. Mõni diibim vestlus on ka maha peetud. Just eile rääkisin Maryle, et ma olen viimasel ajal hakanud rohkem hindama neid arutlevaid vestlusi. Olen avastanud neid vestlusgeene inimestes, kes on kaugemal, mis on iseenesest kahju, sest nii mõnedki vestlused koguks sügavust, kui neid silmast silma rääkida. Kahju on sellest ka, et ma üldse silmast silma rääkija ei ole. Sellistel puhkudel jooksen alati sõnadest tühjaks, aga kirjapildis juhtub mõnikord, et saan päris mitu kaunikest sõna ritta. Kahju-kahju,
Aga ühel heal päeval olin ma isegi usin kodumesilane: nõelusin riietel auke, pesin 2 masinat pesu, aitasin empsil paar maitseainepurki riiulisse tõsta ja tagatipuks tegin veel õhtusöögi kõrvale salatigi. See kõik ei ole üldse minu moodi. Ma räägin, et see suvi kammib ära. :D
Minipliksikal sai taas mitmed maailmaasjad südamelt ära räägitud ja tulevikuvaateid arutatud.
Homme loodame minna Rasmuzi 25ndale sünnipäevale Palamusele. Hoidke hästi mitu pöialt, et me transpordi saaksime, sest me kõik ootame väga minekut. (:
Issand, mul endalgi naljakas mõelda, aga jutt saigi juba otsa.

PS! Salmistusse ja Slovakkiasse tulijad. Võtke kindlasti kaasa kõik enda värvilised pastakad ja mõni äge foto (ei pea olema passipilt), et te saaksite südamerahuga minu sõbrapäevikusse häid ja paremaid ridu kirja panna. (:



I'm still waiting.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji