my favourite place in the whole wide Estonia

Eelmine postitus tuletas mulle meelde, et mul on nüüd ligipääs Karula piltidele, mis tähendab, et ma jagan teiega seda suurt tükikest rõõmu, mis ma alati seal käies kaasa saan. (:

Kodu on seal, kus on Sinu süda.

Kompositsioon! <3

Minu segasummasuvila!

Parim mets 2009! ja ilmselt ka 2010, 2011 jne.

Koriluse kõrvalt jäi aega ka fotoshuudiks.

Tegime sistaga kohustuslikke turistipilte. Valmiera 'o9

Valmiera 'o9

Metsa couture 2oo9.

Me vennaga ei ole kõige osavamad kalastajad, kuid stiili meil on.










Minu vanaema all paremas nurgas.

Ma kõikidele piltidele ei viitsinud alla kirjutad midagi, aga nüüd te teate, et seal veedan ma meelsasti mitu pikka päeva koos hingerahuga. Nagu te tähele panite siis seal ei huvita meid stiil ega tegevused. Kõik on spontaanne ja vaikne. <3
Armastus!

Ja btw, ma mõtlesin, et oleks ka lahe ja hakkaks täääge kasutama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji