Kui homme oleks maailma lõpp, istutaksin täna veel ühe puu


Otsustasin eile korrakski kultuurne olla ning käisin välja 50.-, et kuulata enda lemmikut Tõnis Mägi. Saabusin varakult, veidi üleslöödult ja täpselt õiges tujus. Kui te küsite, mis minu jaoks õige tuju on, siis see on selline torerõõmus-mõtlik väikese melanhoolia noodiga.
Igatahes. Kell seitse rääkis kirikuõpetaja ühest imelikust kirikuõpetajas ühes imelikus kirikus ühtede imelike inimestega. See selleks. Peale tema juttu astus nö lavale Tõnis Mägi isiklikult. Esimene lugu oli "Ilus oled isamaa". Külmavärinad esimestel minutitel ja see isegi ei olenenud sellest, et kirikus just kõige palavam polnud.
Ja siis ta laulis veel ja veel ja veel ja rääkis igasuguseid põnevaid lugusid ja laulis ja naeris ja oli. Nii ilus oli.
Kas te teate mille pärast ta mulle eriti meeldib? Selle pärast, et ta laulab nii õigetest asjadest. Neist mis päriselt olulised on.
Nii armas oli see, et kui kontsert läbi sai, siis esimene asi, mida Mehis ja Mammu püsti tõustes kontrollisid, olid minu silmad. Et kas ma ikka pisardasin nagu mulle kombeks. Nad küll nägid mu casual silmi, aga pean tunnistama, et nii mõnigi härdameelsus pisar tikkus kontserdi ajal silma. Ahh, teate küll mind. Ma ei saa sinna midagi parata. (:
Aga igatahes tegi Tõnis mu päeva. Või isegi nädala või kuu. Ja mul pole sõnu, et kirja panna, mis ta minu jaoks nii oluliseks teeb. Aga lihtsalt nii on ja ma olen talle selle eest tänulik.

Ta poetab lauludesse õige mõtte ja tunde. <3

>vend, Sa osta tiivad sandlipuust.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji