it's best to be as pretty as possible for destiny.

Asjad meenuvad nii naljakalt. Lihtsalt niisama.

Ma suplen optimismi vannis, mis on vannivahtu täis. Ja oi, mulle meeldib vannivaht. (:

http://jessicadarling.files.wordpress.com/2007/09/bubble-bath.jpg

Eile kuulsin, kuidas üks inimene endaga nii rahul oli. Ta rääkis enda tegemistest ja ta hääles oli siiras rõõm. Nii hea oli kuulata, kuidas talle endale meeldis, et ta on arenenud ja tubliks hakanud. Positiivseid emotsioone pluss mitu. Mulle meeldib, kui inimesed on valmis ennast käsile võtma.

Mis me eile veel tegime? Kaarli juures käisime. Veidi suitsuhõngulist piipu, mitte nii toredat "viirukit" (millega seoses Erki nii armsalt feilis. (: aga anname talle andeks, kell oli palju) ja nalja nabani. Tore tunnike.
Hiljem jalutasime Mary ja Kertuga mööda hilist Koset ja arutasime, et MASU on kujunenud TÄPEks, mõnel juhul isegi TÄPUks.
Mina hoidsin pingsalt taeval pilku peal ja üritasin pilvede varjust tähesadu tabada. See mul ei õnnestunud, kuid ometigi nägin ma mitut kaunis-säravat tähepoissi.
Vahepeal saatsime Mary koju ja jalutasime Kertuga Age maja eest läbi. Seal kohtusime Age ja Erkiga, rääkisime mõne sõna juttu ning meie Kertuga läksime edasi.
Varsti sõitis Erki meile järgi ja siis me hängisime bussikas ja käisime Ristil nosimas.
Hea õhtu oli. Spontaaaaanne. Teate küll, et mulle meeldib.

Täna mängisime õega mitu ringi Eesti Mälumängu ja elasime kaasa Eesti-Brasiilia mängule. Pinge oli õhus for sure. Enne mängu ei olnud mul meeskonna eelistusi, aga mängu käigus lõi minus siiski patriootlus esile ja loomulikult hoidsin omadele pöialt. Minule nad suutsid igal juhul tõestada, et Eestis on tublisid jalgpallimehi. Hea töö!
0:1 Brasiilia kasuks, kuid ometigi oli Eesti jaoks see hea mäng! (Y) Mängus kohtas palju temperamenti, ebaausat kohtunikku, palju vahetusi ja mitut kollast kaarti ning isegi ühte punast. Suhteliselt loogiline, et brasiillased on nõnda staarmängijad, et nende vigu ei loeta . (:

Ja mis mul viga on?? Mul on kärbestest kahju. Kui nad seal lindi küljes on, siis mul on lihtsalt neist nii kahju, et nad seal piinlevad ja siis ma lähen neid lindi pealt ära tapma. Mis mõttes? Kus on loogika ja miks ma siis üldse seda linti kasutan? Nii haigelt minulik.


Kadestan inimesi nagu mul ikka kombeks, kuid ometi olen õnnelik inimene nr.1. Kõikide oma unistuste ja kadetsemistega olen seda ikkagi. vat nii!



see oli üks seosetu, kuid ometi mõnus postitus. mitu head asja said südamelt ära räägitud. ^^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji